Pengar till barn vs barnbarn?
Tack för trevliga svar!
Inte Agda90 förstås då som som vanligt bara ska skylla på ts! Jag kallar min svägerska vad jag vill, det ska du skita fullständigt i!! Varför ska JAG vara trevlig när HON beter sig som en....jaa, varför inte säga subba, hynda! Du tror att du kan läsa två rader och anse att du vet saker om oss???
Brorsan är en mes, det har vi klarlagt sen länge! Vi har som sagt ingen kontakt idag då han inte klarar av att se nåt annat perspektiv än sin flickväns. Mor och far klarar inte heller av honom. Eller rättare sagt; Henne....
Det jag mest ville veta är om svägerskan faktiskt kan ställa till med något. Men efter svaren här så verkar det inte som att hon har något att säga till om. De är inte gifta, inte officiellt sambos, har bara ett barn tillsammans. Aldrig att en jurist kommer involveras för hennes skull!!
Fick veta från mamma att de frågat om brorsan vill vara med på min present, det var så "de" fick reda på det hela.
Ja, det är skapligt pinsamt att lägga sig i nån annans ekonomi och komma och kräva en massa saker!