har nån på jobbet stött
på dig?
på dig?
Nej men jag trodde det. Har berättat det här på forumet förut, manlig kollega spanade in min röv hela tiden och verkade attraherad vilket jag kanske övertolkade som intresserad. Men han agerade inte på det så efter ett halvår försökte jag själv agera på det men fick ett "tack men nej tack du vet ju att jag är gift" tillbaks.
När jag var dryga 20 var det en man som var runt 50 som flirtade med mig på ett lite tafatt sätt. Tyckte mest det var obegripligt.
När män pratar om en kollega han är attraherad av och att han tror hon kanske också kan vara intresserad, så har han fel. Män brukar inbilla sig sånt. Det är obehagligt för kvinnor att män på jobbet tänker så om dom. Kvinnor är på jobbet för att jobba. Det finns lämpligare ställen att träffa kvinnor på. Man träffas inte på jobbet. Det är inte bra att inleda nåt med en kollega. Det är så många hinder och problem när en man är attraherad av en kollega.
När kvinnor däremot är attraherade av en man på jobbet, då har de problemen försvunnit, som genom ett trollslag. Poff. Nåt magiskt har hänt. Det kanske är Kärlekens Magi. Det är mycket här i livet som är ett mysterium.
Vissa män har svårt att läsa signaler. Oftast är det dom som har det svårt att finna någon. Antingen misstolkar dom intresse eller så missar dom intresse.
men det finns män som klart och tydligt uppfattar och vet hur man tar det vidare om det finns gemensamt intresse. Det är en attraktiv egenskap.
Det är jobbigt när någon missuppfattar vänlighet och vänskap som mer, man vill inte vara någon som sårar och vilseleder. Samtidigt vill man kunna få vara sig själv bland folk och en trevlig och glad person utan att behöva kompromissa bort saker för någon kan missuppfatta och det blir jobbigt.
Tror faktiskt inte speciellt många män känner sig besvärade på jobbet av efterhängsna kvinnor som inte fattar vinken, men tyvärr händer det ofta för kvinnor. Kvinnor är generellt mer selektiva med vem dom är villiga att investera i, medan män finner en större procent av kvinnor attraktiva och liggbara.
håller med det som någon annan sa, din syster kanske inte alltid har sagt rätt saker eller tänkt igenom alla råd, men hon ger dig nog råd för att hon bryr sig och vill hjälpa dig få mer framgång på kärleksplanet. Vill du inte lyssna så sluta beklaga dig. Vill du inte ha råd så säg ifrån. Vill du komma vidare och må bättre i tankarna så sök terapi.
Haha nej det har knappast förekommit men en gång var det en kvinna som mycket diskret visade att hon ville jobba tillsammans med mig. Jag fattade inte vinken direkt utan låtsades som ingenting men efteråt blev jag väldigt smickrad. Faktiskt blir jag lite varm när jag tänker på den händelsen.