har nån på jobbet stött
på dig?
på dig?
Kom åt en elkontakt en gång, kraftig stöt
Nej men jag trodde det. Har berättat det här på forumet förut, manlig kollega spanade in min röv hela tiden och verkade attraherad vilket jag kanske övertolkade som intresserad. Men han agerade inte på det så efter ett halvår försökte jag själv agera på det men fick ett "tack men nej tack du vet ju att jag är gift" tillbaks.
Ja, flera gånger.
Två som jag vet om. Den ene hade jag sex med några gånger under ett års tid. Den andre lite sex chat med bilder ibland.
Den som jag hade sex med är 16 år yngre, den andre 20 år yngre, kanske därför han inte vågade löpa linan ut.
Är kvinna. (Var då 45-46 år)
Nej men jag trodde det. Har berättat det här på forumet förut, manlig kollega spanade in min röv hela tiden och verkade attraherad vilket jag kanske övertolkade som intresserad. Men han agerade inte på det så efter ett halvår försökte jag själv agera på det men fick ett "tack men nej tack du vet ju att jag är gift" tillbaks.
Jobbar numera på ett större företag och har sett en intressant man som har sitt kontor i andra änden av huset. Vi ses alltså väldigt sällan!
Ser bra ut, är enligt ryktet ordningsam, det lilla jag mött honom så är han trevlig och så det här med att det gick som ett sug genom kroppen när jag passerade honom...
Har så klart kollat upp att han inte är förlovade eller bor med någon, skickat vänförfrågan på facebook som han accepterat - han har inte många vänner där, planerar att vi lämpligt tillfälle samla mod att faktiskt tala om för honom varför jag skickade vänförfrågan - lägga in en stöt.
Sedan får vi se hur det går...
När jag var dryga 20 var det en man som var runt 50 som flirtade med mig på ett lite tafatt sätt. Tyckte mest det var obegripligt.