Inlägg från: Villblimamma98 |Visa alla inlägg
  • Villblimamma98
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 19:50:43 följande:
    Vad menar du? Har mensen kommit eller är du orolig för det❤️
    Nej ingen blödning! Brukar få men 14 dagar efter ägglossning jämt. Men har sån molvärk i tjejmagen. vill tror det beror på att ett ägg fäst för hade samma känsla äl + 12 sist jag blev gravid. Men känns typ orimligt känna något nu redan på äl + 6 så får för mig det kanske är suuuuuper förtidig Mens?😢❤️
  • Villblimamma98
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 20:50:22 följande:
    Åh jag förstår dig? känns så hemskt att säga för är typ de sista jag vill tro på själv men tiden går för varje dag och snart får vi testa, vi måste bara VÄNTA.. men jag hatar att vänta 😂❤️ och på liksom det största som kommer ha hänt mig i mitt liv!
    Ja väntan är heeemsk Fyfan. Vill Ha helg nu. Kommer aldrig klara vänta till BIM😂❤️
  • Villblimamma98

om man får inplantationsblödning är det mycket blod då? Fick i morse en prick blod på pappret. Alltså bara i storlek av ett knappnålshuvud så då kanske det inte är det? 

• Villblimamma98

@sommar2019juni var färskt och lite. Kom när jag liksom körde upp pappret lite. Tror inte det är det men man kan ju hoppas!😀

• Villblimamma98
    Flowerpower33 skrev 2023-11-16 13:31:33 följande:

Vad sjukt. Fick en impuls och testade ändå. Kände mig så dum som kissat för typ 1 h sedan och satte mig och testa. Chocken när jag började se en väldigt svag linje. Väntade lite till och kände att ja, det är verkligen en linje. Tog ett digitalt och fick linjen bekräftad. Så sjukt glad men ändå inte då linjen var så svag haha. 

Ska hålla mig och inte dricka så mycket nu på några timmar och se ifall det var därför det vart så svagt, annars är jag nog inställt på missfall med så svag linje. 

Men wow grattis!!! Försök hålla dig 4h, 1h är ju superlite kan ju vara därför det är svagt! Grattis ❤️
  • Villblimamma98
    Macbookpro skrev 2023-11-16 13:53:06 följande:

Hmm? 

kan någon hjälpa mig förklara detta.
    fick positivt ÄLtest i måndags, så räknade med ÄL på tisdagen. 

Men idag har jag massa äggvitesekret. Hur går det ihop?

har haft sex mån-ons men kanske lika bra att ha sex idag också. 

Ibland har jag såna flytningar nån dag efter äl med 
Svar på tråden BIM november