BIM november
Nu vågar jag tro på det 😭❤️
Nu vågar jag tro på det 😭❤️
Tack jag verkligen BER att det ska gå hela vägen nu. ❤️
Tack allihopa ❤️
Nu och förra graviditeten har jag haft molvärk som påminner lite om mensvärk fast typ mildare. Kanske är det?
Jag är så nojig efter missfallet men tycker ni detta ser bra ut för att vara äl + 11? Eller är det för svagt? Är taget nu vid 18
Så här svagt plussade jag morgonen ÄL+11 med dottern 2018, syns knappt haha. Så det där tycker inte jag är svagt 🥰
Märkte idag vilken otrolig skillnad det är på att mäta ökningen med torkade test än bilder på när alla test är "färska".
och jag VET att man inte ska testa varje dag men efter mitt missfall känner jag att jag behöver det för att lugna mig.
här är torkade testen 9-12 dagar efter äl
Förstår inte varför bilderna blir åt fel håll, men här är när de är innan de är torkade. Tycker att ovan ser man knappt en ökning men på denna gör man det? Eller?
@parkblomman 1. Har BIM på torsdag.
Varför är det bättre att jämföra torkade än bilder på färska? bara så jag förstår :)
Yay GRATTIS ❤️
Här är en bild i samma ljus där alla är torkade. Är test med 10ml men känns bra att den ökar. Så gjorde dem aldrig sist när jag fick missfall. Är ju ingen garanti men det känns mer lovande än sist ❤️
Jag ser också 😀