• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Macbookpro
    bebissugen91 skrev 2023-11-23 06:43:45 följande:

Testade negativt imorse med ett testa tidigt. Bim på måndag. Kört denna månad med 😪

Kämpa!
  • Natalina1451

Fan alltså, jag är för snurrig när jag vaknar på natten/morgonen 😵?💫 imorse trodde jag det var morgon vid 04 och tempade för att somna om, men insåg nu när jag förde över tempen att det var fel tid.. jag brukar annars tempa vid 06:30 🤦🏽?♀️ 
    gjorde fel igår också så då fick jag utesluta den tempen, behöver jag utesluta dagens temp också? 
  • Natalina1451

I ff appen har jag inte uteslutit gårdagens och dagens temp och då placerar den ut ägglossningen i måndags, kan det stämma? 
  • amiilee
    Natalina1451 skrev 2023-11-23 08:44:25 följande:
    Fan alltså, jag är för snurrig när jag vaknar på natten/morgonen 😵?💫 imorse trodde jag det var morgon vid 04 och tempade för att somna om, men insåg nu när jag förde över tempen att det var fel tid.. jag brukar annars tempa vid 06:30 🤦🏽?♀️ 
    gjorde fel igår också så då fick jag utesluta den tempen, behöver jag utesluta dagens temp också? 
    Hm, alltså den är ju i princip på-2h din vanliga tempningstid vilket ska vara ok om du har fått 4h sammanhängande sömn. Dock tycker jag att det ser ut som att du inte har ägglossat ännu så jag skulle absolut fortsätta ligga.. 

Använder också både NC och FF och ibland sätter FF ut ÄL tidigare men ändrar sig sen, så det kan vara att den flyttar fram senare.. 
  • Anni89
    Anonym (1986) skrev 2023-11-22 22:28:53 följande:
    Jag har fått så två månader i rad att jag fått pos ältest dagen efter tempohöjninge. hae tyvärr inget svar på varför men jag valde i alla fall att lita på tempen istället för testen. Mensen kom 12 och 14 dagar efter temphöjningen
    Det känns ju minst sagt märklig! Tempen var fortsatt hög imorse så tror nog mer på den jag också. Tog du några test dagarna innan tempökningen? Hur såg dom ut? Jag fick ett starkt streck dagen innan, men inte lika starkt som kontrollstrecket.
  • Natalina1451
    amiilee skrev 2023-11-23 09:43:02 följande:
    Hm, alltså den är ju i princip på-2h din vanliga tempningstid vilket ska vara ok om du har fått 4h sammanhängande sömn. Dock tycker jag att det ser ut som att du inte har ägglossat ännu så jag skulle absolut fortsätta ligga.. 

Använder också både NC och FF och ibland sätter FF ut ÄL tidigare men ändrar sig sen, så det kan vara att den flyttar fram senare.. 

det kan absolut vara så, så himla svårt o tyda allt nu efter missfalle? blir helt snurrig men Jag tyckte jag kände ägglossningen väldigt tydligt i tisdags, det spände och kändes svullet över höger äggstock hela förmiddagen, tills det plötsligt släppte. precis min vanliga ?ägglossningssmärta?. Och sen var ägglossningstestet igår negstivt Efter att ha varit starkt i två dagar. Bifogar bilder, men vi kommer ligga idag igen, kör varannan dag till äl är bekräftad tänkte jag. iom att jag fortfarande blöder lite efter missfallet. 

nu kom alla bilder i fel ordning och åt fel håll, men det övre är från i måndags, det i mitten igår och det längst ner i tisdags. 

• Anonym (2a försöket efter missfall)

Ser bra ut! När testade du negativt efter missfallet? ❤️
    Jag har nämligen haft positiva äl test sedan missfallet/skrapningen o fick första negativa gravtest 17/11, dock fortfarande starka äl-test. Som sagt mam blir snurrig av allt!! 

Natalina1451 skrev 2023-11-23 11:25:08 följande:

det kan absolut vara så, så himla svårt o tyda allt nu efter missfalle? blir helt snurrig men Jag tyckte jag kände ägglossningen väldigt tydligt i tisdags, det spände och kändes svullet över höger äggstock hela förmiddagen, tills det plötsligt släppte. precis min vanliga ?ägglossningssmärta?. Och sen var ägglossningstestet igår negstivt Efter att ha varit starkt i två dagar. Bifogar bilder, men vi kommer ligga idag igen, kör varannan dag till äl är bekräftad tänkte jag. iom att jag fortfarande blöder lite efter missfallet. 

nu kom alla bilder i fel ordning och åt fel håll, men det övre är från i måndags, det i mitten igår och det längst ner i tisdags. 

• Natalina1451
    Anonym (2a försöket efter missfall) skrev 2023-11-23 16:22:50 följande:

Ser bra ut! När testade du negativt efter missfallet? ❤️
    Jag har nämligen haft positiva äl test sedan missfallet/skrapningen o fick första negativa gravtest 17/11, dock fortfarande starka äl-test. Som sagt mam blir snurrig av allt!! 

Jag testade svagt positivt förra måndagen, då hade jag också starkt ägglossningstest. 

jag tog ett nytt graviditetstest nu i måndags och då var det negativt men med det här ovan starka ägglossningstestet i samma kiss. 

tog tyvärr inget test däremellan så ingen aning när det försvann helt, men det Var som sagt väldigt svagt i måndags.

tempar du också? Har du slutat blöda? 
    har du slutat blöda skulle jag köra på med sex varannan dag iaf så gör det ju inget om du inte hittar ägglossningen med test då har ni safeat upp så där finns spermier om ett ägg kommer, om du fortfarande blöder får du nog känna efter själv vad som känns bra. 

jag blöder fortfarande lite men fick ok från läkaren ändå. 

• Em16

Ni som har plussat innan. Vid vilken äl dag har ni fått plus ? Jag tog ett imorse och är äl+9 och det var neg. Jag har barn sen tidigare och vet då att jag var sjukt osäker på när äl var så vet inte riktigt när jag plussade till äl.

Så. Vid vilken äl dag plussade ni ?

Svar på tråden BIM november