• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Hejsan91hejsan

OMG kunde inte hålla mig, fick ett starkt plus på 1 sekund med ett sånt tidigt test 😭😍😍😍????🏻 4e försöket med 2a barnet 🥰

• Parkblomman1
    Hejsan91hejsan skrev 2023-11-21 17:17:57 följande:

OMG kunde inte hålla mig, fick ett starkt plus på 1 sekund med ett sånt tidigt test 😭😍😍😍????🏻 4e försöket med 2a barnet 🥰

Grattis!!
  • amiilee

Men gud vad roligt, stort grattis! ❤️ Haha verkar vara plus-tråden här. Har dock inte så stora förhoppningar men ännu ingen mens idag (beräknad imorgon) men känns som den ska komma vilken minut som helst.. 

Hade du några symtom innan? Har du tempat eller bara kört på? 😊
  • Hejsan91hejsan
    amiilee skrev 2023-11-21 17:32:41 följande:
    Men gud vad roligt, stort grattis! ❤️ Haha verkar vara plus-tråden här. Har dock inte så stora förhoppningar men ännu ingen mens idag (beräknad imorgon) men känns som den ska komma vilken minut som helst.. 

Hade du några symtom innan? Har du tempat eller bara kört på? 😊
    Tack alla 🥰

har haft väldigt ont  korsryggen sen igår på bim. Innan dess har jag verkligen känt 0 symptom.  Enda skillnaden är att jag känt mig piggare och gladare med mindre ångest och pms denna månad😅 och brukar få huvudvärk vid mens det fick jag inte heller igår.
  • Cinapuffen

Stort grattis! 🥰
  • Villblimamma98

Här är en bild i samma ljus där alla är torkade. Är test med 10ml men känns bra att den ökar. Så gjorde dem aldrig sist när jag fick missfall. Är ju ingen garanti men det känns mer lovande än sist ❤️

• Parkblomman1
    Villblimamma98 skrev 2023-11-22 07:33:17 följande:

Här är en bild i samma ljus där alla är torkade. Är test med 10ml men känns bra att den ökar. Så gjorde dem aldrig sist när jag fick missfall. Är ju ingen garanti men det känns mer lovande än sist ❤️

Jättefin stegring! Mitt ökade inte heller i den takten när jag fick missfall.
  • amiilee

BIM idag (ÄL +12). Neg graviditetstest, tog sticka från rfsu som dock mäter från 25.. men känns ändå inte så ljust. Inväntar mens? tempen gick upp idag men osäker på om jag verkligen fick 4h sammanhängande när jag mätte så det kan ju vara felvärde också. Känns lite ledsamt idag när man bara velat att denna dag ska komma och sen besvikelsen varje gång 😢

• Parkblomman1
    amiilee skrev 2023-11-22 08:46:44 följande:

BIM idag (ÄL +12). Neg graviditetstest, tog sticka från rfsu som dock mäter från 25.. men känns ändå inte så ljust. Inväntar mens? tempen gick upp idag men osäker på om jag verkligen fick 4h sammanhängande när jag mätte så det kan ju vara felvärde också. Känns lite ledsamt idag när man bara velat att denna dag ska komma och sen besvikelsen varje gång 😢

Klart att det känns ledsamt, och det är helt okej att vara ledsen och besviken.

som jag skrev lite högre upp så försöker jag tänka på ödet. Att den här månaden var det helt enkelt inte meningen, men en dag kommer det att vara er tur ❤️

hur länge har ni försökt?
    är det första barnet?

se även gärna mitt inlägg högre upp gällande vitaminer och spänningar i kroppen. när jag började med vitaminer och förstod vad mycket av mina spänningar berodde på så har jag lyckats bli gravid två gånger. Ena slutade i missfall och den andra är nu pågående, dock fortfarande väldigt tidigt.
    och jag vet inte om ovan är förklaringen till att det har gått nu men inte tidigare men jag vill ändå tro att det är en stor faktor i det hela.

håller tummarna att det är er tur snart ❤️
  • Natalina1451

Hur fel blir det om man inte mäter direkt när man vaknar, tog Först tempen vid 06:30 men så skulle jag skriva in den vid 06:40 (hade bara legat still i sängen under tiden. men när jag skulle föra över tempen så sa den att det inte fanns någon data så då tempars jag om 06:42 och skickade över. Borde jag utesluta den tempen då? 

Svar på tråden BIM november