• Kaede

Inte hennes fel att vi bråkar

Gör slut isf. Om du hatar ditt liv tillsammans med din partner får du väl avsluta det livet och starta ett annat liv utan henne. Hur det blev alla kvinnors fel att just ditt liv är skor förstår jag inte. Förklara gärna? 

• Kaede
    Anonym (Jfjfj) skrev 2023-10-03 23:49:41 följande:

Men för att vara ärlig. Det finns inga kvinnor i dagens samhälle här i Sverige som är under 35 som inte är bortskämda. O det speglar ut sig i att de knaprar än mer piller än någonsin, samt är iskalla, dryga, narcissistiska samt endast har rättigheter o inga skyldigheter. 

Allt som de gör om det så är att hänga upp disktrasan efter sig ska man vara tacksam för. Annars är man ett jävla as. 

Det finns visst kvinnor under 35 som som inte är bortskämda och knaprar piller eller speglar ut sig eller är dryga och narcissistiska eller vara anser sig ha rättigheter och inga skyldigheter. 
  • Kaede
    Anonym (Diska) skrev 2023-10-05 01:51:34 följande:
    Det är du som kvinna som ska se till att toalettstolen är fälld och att disken är diskad, samt att laga mat till mannen.
    Den inställningen kan man ju ha till livet. Lägger mig inte i om människor vill leva efter den livsstilen. Men, och det här är ett väldigt stort men. Detta kräver dock en viss typ av man enligt mig.  Den livsstilen bygger   på en dynamik i stil med tih eller trad.wife osv. Kanske inom 24/7 också. För att en man ska kunna leva i den livsstilen så måste han isf vara rätt typ av man. Att tro att kvinnor i allmänhet skulle fälla toalettsitsar, laga mat och serva en man på alla sätt bara för att han har snopp är helt verklighetsfrånvänt. De flesta män skulle jag påstå kvalar inte in i den kategorin som kan få ha det så för de håller inte måttet helt enkelt. 
Svar på tråden Inte hennes fel att vi bråkar