Inlägg från: Anonym (VOO) |Visa alla inlägg
  • Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

Anonym (Klarsynt) skrev 2023-10-11 11:41:47 följande:
    Blev inte hon sinnessjuk? Och hennes far fick bli hennes förmyndare igen, fast hon var vuxen? Låter inte så hälsosamt, i så fall. 
    Hon verkar ha haft problem. Inte min poäng dock.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-11 12:17:48 följande:
    Barnstjärnor har väl iofs ofta managers som vet hur de ska presentera artisten för att den bäst ska slå igenom. De vet om att sex säljer. Så det har väl inte så mycket att göra med personens egen mognad som strategiska råd från någon som vet precis hur de bäst ska tjäna pengar på den unga stjärnan. 
    Tycker inte det skiljer sig så mycket från verkligheten, jag ser samma med vanliga svenska tjejer. När de når en viss ålder så är de kvinnor och blir mer porriga och utmanande. Och män förväntas alltså se dom som barn?
  • Anonym (VOO)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 12:25:13 följande:
    Tycker inte det skiljer sig så mycket från verkligheten, jag ser samma med vanliga svenska tjejer. När de når en viss ålder så är de kvinnor och blir mer porriga och utmanande. Och män förväntas alltså se dom som barn?
    Jag minns en kvinna jag pratade med, hon hade själv döttrar. Hon sa att hon förstår hur det måste vara för män när unga tjejer är så utmanande, hur de klär sig t ex. Det var kul att höra en kvinna/mamma själv säga detta.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-11 13:23:36 följande:
    Varför tror du att kvinnor har lättare att se ungdomar som barn än vad män har?

Är män mer luststyrda och kvinnor mer empatiska, tror du? 

Jag tror inte att alla som anspelar på sex faktiskt är mogna för det, det finns ju 11-12-åringar som klär sig utmanande också.

Men jag upplever att det är oftare som kvinnor är mer eftertänksamma och tänker "han är för ung". Betydligt färre kvinnor som är hebefiler eller har sexuella störningar. Kanske män mer slutar tänka om de blir sexuellt attraherade, eller att de inte är lika vana vid att tänka på hur saker kan påverka andra människor som kvinnor är?

Män verkar inte bry sig lika mycket om vad som händer med personen sen efter sexet som kvinnor gör. Även om det såklart finns exempel på motsatsen också. 
    Det kanske är så, jag vet inte. Kvinnor som träffar unga killar vet nog bättre hur de ser på saken. De jag läst om verkar inte tänka så i alla fall. Där är det positivt för både kvinnorna och de unga killarna. Kanske att killarna tar skada, jag vet inte. 
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-11 13:23:36 följande:
    Varför tror du att kvinnor har lättare att se ungdomar som barn än vad män har?

Är män mer luststyrda och kvinnor mer empatiska, tror du? 

Jag tror inte att alla som anspelar på sex faktiskt är mogna för det, det finns ju 11-12-åringar som klär sig utmanande också.
    Jag vill bara förtydliga att när jag gjorde tråden så menar jag tjejer/kvinnor som är MINST 18 år. Jag vet inte om de som anspelar på sex när de fyllt 18 är mogna för det, men det är ett faktum att de gör det. Anspelar på sex. Kan inte bara vara jag som ser det.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Fia) skrev 2023-10-11 16:10:02 följande:
    Att nån anspelar på sex betyder inte att det skulle vara sådär sexigt om man väl skulle hamna i säng. En del som gör det har lärt sig vilket beteende som funkar, sen i verkligheten kan det vara nåt helt annat. Det där anspelandet på sex kan vara som ett skådespel helt enkelt. Säger inte att det alltid är det men det händer.
    Här skulle det vara kul om tjejer från 18 år och uppåt kunde berätta hur de ser på saken. Kanske att nån här minns hur det var för er?
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Fia) skrev 2023-10-11 16:10:02 följande:
    Att nån anspelar på sex betyder inte att det skulle vara sådär sexigt om man väl skulle hamna i säng. En del som gör det har lärt sig vilket beteende som funkar, sen i verkligheten kan det vara nåt helt annat. Det där anspelandet på sex kan vara som ett skådespel helt enkelt. Säger inte att det alltid är det men det händer.
    Ja, som när tjejer hånglar med varann inför killar, för att retas. Skådespel, många av tjejerna tänder inte på det ens.
    Vid vilken ålder kan man anta att anspelningar på sex och porrigt beteende slutar var ett skådespel?
  • Anonym (VOO)

Det finns många trådar där unga tjejer säger att de är tända på äldre män. Kanske är fejktrådar, jag vet inte. Men tar unga tjejer mer skada av att vara med äldre män, än unga killar som är med äldre kvinnor?

• Anonym (VOO)
    Anonym (S-G) skrev 2023-10-11 16:36:33 följande:
    Det låter som du är gubbsjuk och vill ha unga tjejers berättelser att runka till.
    Gubbsjuk är jag, men vill mest höra om unga tjejer blir porriga för att de tänder på det, och om de är redo för sex eller om de låtsas.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (S-G) skrev 2023-10-11 16:34:53 följande:
    Men hur vanligt är det med yngre killar-äldre kvinnor?
    Tvärtom däremot... Kommer ni inte ihåg på gymnasiet, det var en hel del tjejer som hade äldre killar, men inga killar som hade äldre kvinnor.
    Ingen aning. Men det verkar vara mer ok än män med yngre tjejer.
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre