Inlägg från: Anonym (VOO) |Visa alla inlägg
  • Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

Anonym (Annika) skrev 2023-10-09 17:39:59 följande:

Jag tror de flesta jämnåriga kvinnor är glada för att de slipper besväras av dig.  Inget man sörjer direkt.

Kvinnor säger att de inte är intresserade av de flesta männen, så du har nog rätt.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-09 18:19:22 följande:
    Hur vet du att det är ett skällsord? Kan det vara så att det är din tolkning? För mig är gubbe inte negativt. Det är en tid i livet. Precis som tant.

Tycker inte att TS ältande är rätt. Jag tror faktiskt att det är dåligt för hans hälsa, vilket är väldigt tråkigt. Bättre att vara positiv och njuta av det korta liv vi har. Särskilt när man börjar bli äldre.
    Det är ett skällsord för många män. Synen på män som börjar bli äldre är ofta inte positiv.

Jag tycker att jag har rätt i det jag skriver, men ska ge dig rätt i att det inte är så bra för mitt välmående. Saker har hänt här och man får annat perspektiv när sånt händer. Man inser att man borde försöka vara positiv oftare. Livet ska väl inte gå ut på att vara bitter? Jag har börjar tänka om när det gäller vissa saker.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-09 18:37:16 följande:
    Tråkigt att höra! Japp, perspektiv förändras när något händer. Ja, bitterhet ska vi nog alla försöka undvika så gott vi kan. Det tär både på den psykiska och fysiska hälsan. Ta hand om dig!
    Tack Glad Och detsamma. Ja, man får perspektiv ibland och får sig tankeställare när saker händer. Man påminns om att livet kan förändras på ett ögonblick.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 19:02:16 följande:
    Varför skriver du då hela tiden och senast denna vecka om att tog illa upp när en kvinna berättade om sin nya man, hon skulle ha tänkt på dig som är så ensam singel och aldrig haft ett förhållande.
    Det är så synd om dig då, Du vet ju själv vilka trådar du har skrivit bara senaste veckan.
    Dubbelmoral och hyckleri är vad du håller på med men anklagar kvinnor för.
    Men det är dig själv du talar om då.
    Ja, jag tycker synd om mg själv, men det finns de som har det värre.
    Du missförstår det jag skriver om, så det är ingen idé att tjafsa. Släpp det bara.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-09 22:31:33 följande:
    Eftersom antalet män på Dumpen aldrig verkar ta slut så undrar jag faktiskt: om det inte fanns åldersgränser för byxmyndighet. Hur unga tjejer skulle ni män kunna känna sexuell attraktion till?

En 11, 12-åring med utvecklad kropp? 13? 14? 

Är det enda som skiljer Dumpen-männen från andra män att de agerar på det medan andra låter bli?
    Jag vet inte hur andra män tänker, men när jag gjorde tråden så menade jag inte så unga tjejer.
    Ni kvinnor som läser trådar som denna, där män nämner unga tjejer, tänker ni att männen då avser flickor i åldrarna 11-14?
  • Anonym (VOO)

Den yngsta jag har träffat var 22. Det var hon som tog kontakt, som var den drivande att vilja ses. Jag skulle inte ha skrivit till henne först. Jag har sett tjejer som är 19-20 som söker män upp i min ålder. Jag skulle aldrig ta första steget. Men jag kan inte säga att jag skulle tacka nej om nån av dom tog första steget. Jag vet faktiskt inte. Den yngsta som jag har stött på var 24. Jag kommer aldrig mer göra nåt sånt igen.

• Anonym (VOO)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-10 08:37:48 följande:

Den yngsta jag har träffat var 22. Det var hon som tog kontakt, som var den drivande att vilja ses. Jag skulle inte ha skrivit till henne först. 

Jag tog det väldigt lugnt när vi sågs, och jag gjorde inga närmanden. Jag var tänd på henne, men hade inte bråttom. Plus att jag var nervös och osäker. Jag har bara varit med en kvinna, och då hade det gått 12 år. Jag tänkte att vi kan träffas och se hur det känns, lära känna varann. Känns det rätt och båda vill så borde det märkas. Och jag tyckte det var bättre att hon tog initiativen i så fall. Flera tyckte att jag gjorde fel som ens svarat henne när hon skrev. Och så gjorde jag fel som träffade henne. Och så gjorde jag fel när jag inte försökte nåt. Det tyckte hon också.
  • Anonym (VOO)

När jag träffade henne, och stötte på 24-åringen jag var förälskad i, så tänkte jag inte alls på jämnåriga kvinnor. Och vad jobbigt det måste vara för dom som sitter där ensamma och längtar efter en man.
    Hade jag varit förälskad i en jämnårig kvinna, eller om en jämnårig kvinna hade kontaktad mig och velat ses, då hade jag tänkt på den kvinnan. Då hade jag inte tänkt på yngre tjejer.

• Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-10 14:59:58 följande:
    Hoppas att du har rätt. Första gången en man stötte och tafsade på mig gick jag i sjuan och var 13 år. Liknande hände massor av gånger i tidiga tonåren. Men vi får verkligen hoppas att de flesta inte är så.
    Tänker de flesta kvinnor så om män? Och som jag frågade förut, om män attraheras av yngre, vilka åldrar föreställer du dig att män attraheras av?

Vill du att män ska svara här och försäkra kvinnor om att han inte vill tafsa på minderåriga? Det var inte det min tråd skulle handla om.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-10 15:46:27 följande:
    Nej absolut, det blev OT. Förlåt för det!

Jag vet inte om de flesta tänker så. När folk säger unga tjejer kan jag nog tänka att de faktiskt menar unga tjejer (tonåringar).
    Det är ok, jag bara reagerar på när det känns som att jag och andra män antyds vara pedofiler. Jag tänker tjejer som är minst 18, men helst 20 år och uppåt.
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre