Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
Jag tror de flesta jämnåriga kvinnor är glada för att de slipper besväras av dig. Inget man sörjer direkt.
Jag tror de flesta jämnåriga kvinnor är glada för att de slipper besväras av dig. Inget man sörjer direkt.
Den yngsta jag har träffat var 22. Det var hon som tog kontakt, som var den drivande att vilja ses. Jag skulle inte ha skrivit till henne först. Jag har sett tjejer som är 19-20 som söker män upp i min ålder. Jag skulle aldrig ta första steget. Men jag kan inte säga att jag skulle tacka nej om nån av dom tog första steget. Jag vet faktiskt inte. Den yngsta som jag har stött på var 24. Jag kommer aldrig mer göra nåt sånt igen.
Den yngsta jag har träffat var 22. Det var hon som tog kontakt, som var den drivande att vilja ses. Jag skulle inte ha skrivit till henne först.
När jag träffade henne, och stötte på 24-åringen jag var förälskad i, så tänkte jag inte alls på jämnåriga kvinnor. Och vad jobbigt det måste vara för dom som sitter där ensamma och längtar efter en man.
Hade jag varit förälskad i en jämnårig kvinna, eller om en jämnårig kvinna hade kontaktad mig och velat ses, då hade jag tänkt på den kvinnan. Då hade jag inte tänkt på yngre tjejer.