Inlägg från: Anonym (Helt absurt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Helt absurt!)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 15:49:08 följande:
    Jag slutar inte att säga att det finns de som ändrar åsikt och har dubbla måttstockar, för så är det. Det är inget vi behöver tjafsa om, jag vet att jag har rätt. Du säger att jag har fel. Det är ok. Man kan inte vara överens om allt.
    Bra då är du en hycklare med dubbla måttstockar för män är ju framåt och tar alltid initiativ så när du säger att du är blyg så säger du bara det för du är man och är inte blyg och tar alltid initiativ.
    Bra då vet vi hur kvinnor är, dom kvinnor som har tagit initiativ ljuger egentligen och vill inte alls det, att dom gjort det spelar ingen roll för så kan det ju inte vara.
    Bra för då ljuger du som man för ska du ju ta initiativ och är egentligen inte alls blyg det är bara som du säger för sen ändrar du ju åsikt.
     För om inte kvinnor kan våga ta initiativ bara säga så men sen ändra åsikt
    då är det ju precis samma för män, dom kan säga att dom är blyga men ändrar sen åsikt och visst tar alla initiativ.
    Bra för alla män gör och tänker och säger precis samma sak och alla kvinnor gör och säger och tänker precis samma sak.

För du ju egentligen inte alls blyg nej du är en karlakarl som vågar ta initiativ och är framåt mot kvinnor, 
    Japp kvinnor är på ett sätt och män är på ett sätt och ingen gör på något annat sätt enligt dig för du vet ju allt och har alltid rätt om alla.
    Du kan uttala dig om alla kvinnor och män.

Vilken övertro du har på dig själv, kan man vara mer självgod?
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 16:09:35 följande:
    Ta't lugnt ta en TOY. Stay Zen Glad
    Jag tycker att du uttalar dig bedrövligt!
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 17:11:14 följande:
    Jag också. Skillnaden är att män ska ta hänsyn till jämnåriga kvinnor sitter där ensamma. Och inte attraheras av yngre.
    Och som sagt ändå är det du som gnäller när kvinnor pratar om snygga män och tycker att dom ska tänka på dig som då känner dig otillräcklig som i så många trådar, som beklagar dig när kvinnor diskuterar vältränade män då ska dom tänka på dig och ta hänsyn, kvinnorna ska tänka till lite.
    Så du kör ju med dubbelmoral och hyckleri hela tiden.

Ingen absolut ingen har sagt att någon ska tänka på jämnåriga kvinnor och vara med dom av medlidande. Du själv vill ju som sagt inte bara har någon för att och blir arg när din mamma har föreslagit singelkvinnor, du blir du arg och tycker att hon är fräck som tar någon som du inte gillar.
    Men du tror på allvar att singelkvinnor gärna tar en man som enbart är med henne för att han ska tänka på att hon är ensam.
    Du fattar ju själv att det inte är sant!!!!!!

Vem fasiken tänker jag är kär i en person men nja jag tar inte henne utan en ensam jämnårig kvinna, så gör ingen och ingen kvinna skulle heller vilja ha det då.
    Som sagt du har det mest konstiga tankar om kvinnor, tror du att kvinnor vill ha män som är tillsammans med dom för att dom tycker synd om dom?
    Vill män har någon som tycker synd om dom? 
    Knappast men du kanske vill ha någon som är med dig för att hon tycker så synd om dig och ser med medlidande på dig.
    Du skulle kunna ha haft många då i ditt  över 50 åriga liv då du ju aldrig haft ett förhållande, då skulle du behöva mycket medlidande.

Du har ju startat många trådar där du skriver att kvinnor borde tänka på dig eftersom du känner dig så otillräcklig. 
    Däremot har ingen kvinna skrivit här att hon tycker att en man ska tänka på henne och vara tillsammans med henne bara för att hon är singel och jämnårig.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 17:43:45 följande:
    Kvinnor får gärna prata om snygga män och träffa dom också. Yngre män också. Jag dömer inte. Det är inte det som jag har problem med.

Jo, jag har sett flera kvinnor som sagt det.
    Varför skriver du då hela tiden och senast denna vecka om att tog illa upp när en kvinna berättade om sin nya man, hon skulle ha tänkt på dig som är så ensam singel och aldrig haft ett förhållande.
    Det är så synd om dig då, Du vet ju själv vilka trådar du har skrivit bara senaste veckan.
    Dubbelmoral och hyckleri är vad du håller på med men anklagar kvinnor för.
    Men det är dig själv du talar om då.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 17:49:35 följande:
    Precis. Män får inte känna sig attraktiva och tro att kvinnor skulle vilja ha oss. Speciellt inte om det är yngre kvinnor.
    Jämför med hur kvinnor ska lyftas och uppmuntras.
    Vet du om du håller på och pratar så här med kvinnor i verkligenheten är det kanske inte så konstigt att du har svårt att hitta en kvinna.
    Du har en sådan taskig kvinnosyn.
    Bara ditt inlägg här visar ju hur du tycker så synd om dig.
    Som du rackar ner på kvinnor hela tiden är det ju bättre att de lever ensam.
    Kvinnor är ju mest bara problem.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 18:16:04 följande:
    Kvinnor säger att de inte är intresserade av de flesta männen, så du har nog rätt.
    Du trycker ner kvinnor hela tiden. 
    Finns ingen här som håller på och klagar på kvinnor i varje tråd hela tiden.
    Du förlöjligar kvinnor hela tiden.
    Rannsaka dig själv någon gång hur du uppträder och skriver om kvinnor.
    Allt du skriver om att misstycker att kvinnor gör gör du dubbelt mot kvinnor. 
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 08:26:18 följande:
    Och för att återknyta till det tråden handlar om, nej jag hade inte en tanke på singelkvinnor i min ålder som satt där ensamma och ledsna över att inte ha nån. 
    Ingen har heller bett dig göra det!

Det folk har sagt till dig när du beklagar dig över att du aldrig trots att du är 50+ haft ett förhållande och bara haft sex 1 gång i livet är inte bara se till unga tjejer ca 25 år med stora bröst som du brukar säga att du suktar över.
    När den 25 åriga tjejen du ältar om sa nej till dig, hon var ju aldrig intresserad och den andra unga tjejen 22 år eller vad det var kontaktade dig men som sen var blyg och du själv har sagt inte var intresserad av för att hon var lite speciell även om du på senare tid ändrat tid och får henne att låta annorlunda då när du sen beklagar dig om och om igen över att inga kvinnor skriver till dig på dejtingsidor 
    kanske kan titta dig runt om ifall det kan finnas kvinnor som inte är unga som du kanske kan ge en chans, dvs vidga dina önskningar.
    Däremot har ingen någonsin vad du än tjatar om sagt åt dig att du ska tänka på ensamma kvinnor som är ledsna över att vara själva utan bara kolla runt på andra kvinnor än dom du suktar över då du ju aldrig träffar någon.

Inga kvinnor ska heller behöva tycka synd om dig för att du sitter och är medelålders och aldrig lyckats ha ett förhållande,
    Eller hur? kvinnor ska inte heller behöva tänka på ensamma singelmän som sitter ensamma och är ledsna ändå skriver du att kvinnor runt dig skulle tänka på när dom berättar om sina män att du minsann är singel och inte vill höra när dom berättar.
    DU får ju acceptera att folk inte heller ska behöva tänka på dig precis som du inte behöver tänka på ensamma kvinnor men beklaga dig då inte heller när andra berättar om sina kärlekar och att folka ska tänka på dig.
    För du kör väl aldrig med dubbelmoral och säger att du inte ska tänka på singelkvinnor mena att folk ska ta hänsyn till dig. eller hur?

Sen är du nästan fånigt när du säger att du när du tänker eller stöter på yngre minsann inte tänker på ensamma singelkvinnor i din ålder.
    Ärligt talat tror jag inte ens att dom vill att du tänker på dom , dom struntar nog fullkomligt i dig, dom bryr sig nog inte nämnvärt vem du tänker på.
    du har ju själv inte lyckats, du är ju i samma sits som dom, ingen skillnad där inte!
    Varför tror du att dom skulle vilja det, jösses vad du tror saker.
    Du sitter och drömmer om unga kvinnor som knappast kommer att hända, det har ju inte gjort det hittills så nu när du är 50 + och ingen nappat och du bara blir äldre så kommer ju knappast en het 22 åring vara med dig.
    En ung sexig 22 åring du drömmer träffar inte så ofta män 50+ men visst händer det men då vill dom inte ha en 50+ utan erfarenhet. aldrig haft förhållande och bara sex 1 gång. Dom vill då ha en het 50 plussare.
    Men visst kan du sitta och drömma men tro inte att singelkvinnor 50 + sitter och gråter över att du drömmer om unga tjejer. Det är bara något du önskar.
    Men glöm det. Du har verkligen konstiga idéer om dig själv!

Ibland när äldre män skriver här om unga tjejer dom haft sex med eller har förhållande med drar du upp dom unga tjejerna som om du vore en av dessa män som har eller haft unga tjejer. 
    Nej du stötte på en ung tjej på jobbet som sa nej, det har aldrig funnits något mellan er, bara i din fantasi. Den andra tjejen gillade du ju inte hon var ju knepig och speciell och du kände hennes mamma men det hände ju inget mellan er heller. Du är ingen av dom män som har något med yngre tjejer bara drömmar.
    Så sluta tro att folk sagt att du ska tänka på singelkvinnor i din ålder du inte är intresserad av, du har ju som vanligt och som du ofta gör missuppfattad folk, folk försökte hjälpa dig när du bara skriver om unga tjejer att du kanske om du överhuvudtaget träffa någon vidga din vyer och även kanske se dig om bland jämngamla, men det är ju givetvis bara om du blir intresserad precis som dom kvinnorna blir intresserad av dig, 
    Ingen varken du eller andra män och heller inga kvinnor ska givetvis bara vara med någon och behöva tänka på någon jämngammal singelperson bara för att det är synd om dom.
    Du vill inte att kvinnor ska tänka på dig på det sättet, stackars ensamma man som aldrig haft ett förhållande, hur fasiken kan du ens tänka tanken att kvinnor skulle vilja att någon man gjorde så mot dom?
    Det är befängt! Du är inte så eftertraktad som du säkert förstår, ingen singelkvinna tänker heller på dig när dom gillar andra!
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 11:24:58 följande:
    Jo faktiskt. Mig personligen, och så har jag sett i andra trådar där kvinnor känner sig ratade och att de inte duger längre åt män, för män vill bara ha yngre.
    Men du förstår inte skillnaden på att vara ledsen som dessa kvinnor är över att dom känner sig ratade precis som du startar trådar om att du gör.
    Du är ju precis som dom.

Däremot är det ingen som säger att någon ska bli ihop med någon pga medlidande och ska avstå någon för att vara snäll mot någon jämnårig
    Förstår du verkligen inte skillnaden?
    Du ser förstår väl vad folk skriver?
    DU skriver att du tycker att kvinnor ska tänka på dig för att du minsann är singel.

Man kan alltså visa förståelse för en annan person,  tex jag är gift men kan även skänka kvinnor som är ensamma en tanke och tycka att det är tråkigt för dom.
    Jag kan även visa förståelse och känna att det är tråkigt för ensamma män som gärna vill träffa någon.
    Men känner förståelse och sympati för folk.
    Men det är ju inte samma sak som att men då skulle jag strunta i min man och börja dejta en ensam man, inte ens om jag var singel skulle jag ju tänka, jag är intresserad av den här mannen och han av mig men nej då jag ska bli ihop med den ensamma mannen.

Folk kanske skulle tro att du skulle kunna känna förståelse och sympati för ensamma kvinnor eftersom du är i samma situation, man känner empati men det är ju ingen som säger eller tror att du skulle dejta eller bli hop med någon du inte var intresserad av pga det.
    Du förstår väl skillnaden? eller?
    Du verkar ofta inte förstå vad folk skriver, du tolkar folk på ett konstigt sätt och missförstår vad folk menar, ibland undrar man hur du uppfattar vad folk skriver.
    Du verkar ha svårt med kommunikation ibland, kanske är det just det som gör att du inte träffar någon, du förstår inte alltid vad folk menar eller tolkar fel.
    Jag uppfattar ofta just att du inte riktigt uppfattad vad en person skriver, man undrar hur kunde han tolka det så fel när man läser dina svar till någon.
    Upplever du det i verkligheten att det är så?
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 12:07:34 följande:
    Nej, jag är inte som dom.
    Hur menar du att du inte är som dom? på vilket sätt?
    Vad är det för skillnad?
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 12:11:32 följande:
    Det gör jag inte. Jag nämnde EN tjej på 25 med stora bröst. Jag ser andra unga tjejer med stora bröst som också är sexiga. Några har små bröst. Sen så ser jag jämnåriga och äldre kvinnor som är attraktiva och har stora bröst. Och små.

Jag orkar inte svara på resten som du skrev för du hittar på saker som inte stämmer.
    Det är som vanligt du slutar när du inte kan svara, när du inte hittar bra svar som styrker det du skriver. Det visar just att du inte kan verifiera det du skriver.
    Så blir det i varje tråd du skriver. Ingen direkt styrka av dig att inte kunna kommer med bra förklaringar, det kan du inte utan kommer bara med påståenden!
    Är man på ett diskussionsforum borde man kunna diskutera sina påståenden och kunna förklara dom. 
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 13:55:49 följande:
    Ja, det kändes rätt, och jag skäms inte ett dugg. Jag tänkte inte på jämnåriga singelkvinnor som var ensamma och hoppades på att träffa en man.
    Ändå hade du ju så fel, hon var inte intresserad, hon var  enbart trevlig mot dig som en av andra kollegor, inget mer. Ändå ältar du henne flera år senare, nästan lite läskigt faktiskt. 
    Som sagt ensamma jämnåriga kvinnor struntar i vem du som person stöter på, varför skulle dom bry sig? menar du att du tror att dom skulle vilja bli ihop med dig om du hörde av dig? 
    varför skulle dom vilja ha dig? varför skulle dom vara desperata efter dig som inte lyckats bättre än dom? dom kanske t.o.m. lyckats bättre, haft förhållande tidigare men är singlar nu.
    Nej man behöver inte skämmas för att man frågar om en date men hon sa nej, det var en fråga och inget mer hände men du ältar henne, efter att frågat en enda fråga precis som om ni haft något ihop. Hon kanske numera har svaga minnen av en äldre kollega om hon någon gång påminns, troligtvis skänker hon inte dig en tanke,
    Det kändes rätt för dig att fråga men inte rätt för henne.
    Men det är helt sjukt att du tror att jämnåriga kvinnor är ledsna för att du stötte på en yngre kvinna.
    Ingen kvinna kommer ju att tänka på dig heller när dom gillar andra män, det funkar ju inte så. Ingen tycker synd om dig 

Men det är ju som sagt så roligt att du tar upp att kvinnor ska tänka på stackars dig som är ensam.
    Din elaka kvinnliga vän som berättade om sin nya kärlek och inte tänkte på att du kände dig otillräcklig, ha ha kvinnor ska tänka på dig minsann!
    Men intressant att du sen måste betona att du minsann inte tänker på kvinnor fast ingen bett dig! 
    Konstigt beteende, Dubbelmoral faktiskt! 
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (Är_nog_så) skrev 2023-10-25 16:03:37 följande:
    Men det är ju NI som dömer mäns utseende så hårt. "Tack vare" det så började jag döma ut delar av mitt utseende som kunde klassas som gubbigt och har mer och mer försökt "finslipa detaljer". Det blir lite jobbigt när man måste ha detta i åtanke varje morgon man vaknar. Ibland är man för trött för att orka ta upp mindsetet man somnade med dagen innan. Men vad gör man inte för att duga, för att bli lite mer sedd och bekräftad? Inte för att jag för något smör i  Småland skulle tända på eller bli attraherad av de kvinnor som ständigt bashar ner på män på FL, men jag antar att det kan vara bra att veta hur folk kanske dömer en lite omedvetet, och inte lika öppet som på FL.
    Tror du på allvar inte att det finns kvinnor som upplevt det som du gjort?
    Kvinnors utseende har väl alltid bedömts kanske tom hårade än mäns.
    Varför tror du bara att män utsätts?
    Du förstår väl lika bra som alla att både män och kvinnor bedöms av hur dom ser ut. Det är väl inte bara ett kön som utsätts. 
    Om man tror det lever man ju inte i verkligheten. 
    Varför ska allt alltid vara en tävling om vilket kön som har det sämst här FL?
    Trodde alla förstod att både kvinnor och män bedöms och råkar illa ut och det av både män och kvinnor.
    Varför bidra till polarisering av kön här på FL.
    Denna tävling om vem det minsann är mest synd om är du helt galen, jag känner inte igen det i från verkliga livet.
    Denna kamp som sker här mellan könen, inget jag upplever utanför FL.
    Men tappar tron på folk.
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre