Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 13:12:14 följande:
Ja du går ju mycket på hörsägen, du skriver alltid jag har hört osv.
Ja det är mycket man hör, det bästa är ju att gå erfarenheter.
Vad är ditt syfte med att hela tiden skriva i alla trådar, jag har hört att kvinnor .......
Om vissa kvinnor säger att kvinnor kan ta första steget så har ju dom gjort det.
Eller att dom känner kvinnor som, gjort det eller hur eller säger du att dom ljuger?
Varför skulle inte kvinnor kunna ta första steget?
Det är inte lika med alla gör det för dun vet alla kvinnor är inte likadana eller gör exakt samma sak, du t ex är ju inte som många andra män eller hur?
Du brukar säga att du är blyg men dun inser ju att inte alla andra män är det eller hur?
Män är och känner olika och gör olika, du förstår väl alla att även kvinnor är olika och gör olika.
Även om många kvinnor inte tar första steget så finns det ju självklart dom kvinnor som gör det.
Du behöver inte klumpa i hop kvinnor till att göra samma saker när inte män gör det.
Många kvinnor vill inte ta första steget men en del kvinnor gör det.
Så är det bara, inget man behöver ifrågasätta!
Som jag tidigare nämnde att i min värld har jag hört utav kvinnor JAG har gått upp till..
Ingenting är hörsägen utan fått det tilldelat till mig..
Jag skiter i vilket..
Lever mitt liv efter det jag ser som rätt och vill inte någon komma fram till mig så får jag kolla läget hos dom istället, om intresset finnes där såklart!