Ja varför blir det som det är.....
Vi är ett bra team, gifta i 30+, jämställda, möjligen att jag ligger på "plus", jag vill men inte frun, sexet är bra när det sker, har frågat om det är något som saknas, men hon är nöjd, men har ingen lust, hon säger att hon har provat att försöka påverka själv (onanerat, tittat på porr men ingen förändring).
Kommunikation inom ämnet är väl inte min starka sida, men har frågat om det är något annat, vad som är fel , har väl trevande försökt, önskar mer lek, närhet, spänning borde ju gå att påverka..... iaf om man vill,.
Det är lätt att säga gå isär, men verkligheten är en annan. Men känner att jag inte kan vänta på en förändring, har tagit upp frågan igen, har bokat tider på Familjerådgivningen, har även bett frun att ta kontakt med hälsocentral om det är annat som spelar in, vi har ju båda lite krämpor med behandling där det säkert finns att göra. Jag är reumatiker men har under alla (30) år varit offensiv och vill att kropp och knopp funkar så bra som det går..
Vi får se vart det slutar, men "skönt" att vi är fler i båten, en hel del goda tankar och svar, är iaf glad över att jag hittat Familjeliv