Är du en fin flicka?
Eller låtsas du vara en?
Eller låtsas du vara en?
Kaffedraken, du kan lika gärna använda ditt vanliga nick. ALLA vet att det är du. Är man ingen fin flicka menar du bara för att man kan tänka sig att prata om sex eller visa sina bröst? Vad ÄR en fin flicka egentligen? Såna finns inte längre för den där surunkna inställningen till kvinnor och deras sexualitet dog ut med dinosaurierna ungefär.
Är varken fin eller ful.
Män med en svartvit Hora/Madonna-syn på kvinnlig sexualitet är förövrigt rätt tröttsamma.
Ja, jag menade vad jag uttryckte. Majoriteten av kvinnor är mångfacetterade i sin sexualitet, precis så som männen funkar i sin sexualitet.
Utvecklade min åsikt ngt i mitt inlägg nyss, oxå till dig :)
Älskar sex, kan ha det varje dag eller onanera dagligen. Men håller mig gärna till en och samma partner och skulle aldrig skicka nakenbilder eller dylikt. Inte haft många partners utan få långa men kan däremot tänka mig att ligga hyfsat snabbt. Gillar inte onenightstands men har haft sex med alla mina blivande partners efter typ max 2 veckor.
Vad klassas man då som? Det är så jäkla löjligt att klassificera kvinnor i oskyldiga och inte. Otäck kvinnosyn.
För givetvis gäller det bara kvinnor, att sex på nåt vis påverkar deras anseende.
Helt klart låtsas 😀.
i min kultur ska mqn som tjej va fin o sköta sig.
men är väldigt busig lite i hemlighet.
Älskar sex, kan ha det varje dag eller onanera dagligen. Men håller mig gärna till en och samma partner och skulle aldrig skicka nakenbilder eller dylikt. Inte haft många partners utan få långa men kan däremot tänka mig att ligga hyfsat snabbt. Gillar inte onenightstands men har haft sex med alla mina blivande partners efter typ max 2 veckor.
Vad klassas man då som? Det är så jäkla löjligt att klassificera kvinnor i oskyldiga och inte. Otäck kvinnosyn.
För givetvis gäller det bara kvinnor, att sex på nåt vis påverkar deras anseende.