• Anonym (fniss)

Är du en fin flicka?

Eller låtsas du vara en?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du en fin flicka?
  • Anonym (..)

Vad lägger du in i begreppet "fin flicka"? 

• Anonym (fniss)

Jag har erfarenhet av tjejer som sa att det inte är intresserade av sex, som sen pratade mycket sex, och ville visa brösten. Tjejer som påstod att de inte låg runt, sen fick man höra att de gjorde det. Tjejer som man inte trodde var så, men som haft gruppsex med flera killar.

• Anonym (Suck)

Kaffedraken, du kan lika gärna använda ditt vanliga nick. ALLA vet att det är du. Är man ingen fin flicka menar du bara för att man kan tänka sig att prata om sex eller visa sina bröst? Vad ÄR en fin flicka egentligen? Såna finns inte längre för den där surunkna inställningen till kvinnor och deras sexualitet dog ut med dinosaurierna ungefär.

• Anonym (Dålig?)

Så vad är man om man visar brösten? Dålig?

• Anonym (fniss)
    Anonym (Dålig?) skrev 2023-09-24 14:57:57 följande:

Så vad är man om man visar brösten? Dålig?

Alternativt att man låtsas vara fin flicka. 
  • Anonym (Dålig?)
    Anonym (fniss) skrev 2023-09-24 15:44:39 följande:
    Alternativt att man låtsas vara fin flicka. 
    Ok, så man är dålig om man visar brösten då. Finn kvinnosyn du har.

Det har aldrig slagit dig att man inte vill visa sin sexualitet det första man gör? Men nej, då är man en dålig "flicka" som låtsas vara fin flicka enligt dig. En hycklerska rent av kanske.
  • Anonym (Mogen)

Jag uppfattas nog som en "fin" flicka av dom flesta och kanske tom lite pryd, men måga skulle bli chockade om dom visste...

• Anonym (Dålig?)
    Anonym (Mogen) skrev 2023-09-24 17:31:42 följande:

Jag uppfattas nog som en "fin" flicka av dom flesta och kanske tom lite pryd, men måga skulle bli chockade om dom visste...

Är helt naturligt att man inte vet hur andra är i sängen. Tycker det är konstigare att folk tror sig veta. Hur jag är på jobbet eller med vänner säger INGET om hur jag är med min man.
  • Anonym (Jaha ...)

Hade en tjej på gymnasiet som utåt var en "fin flicka" Föräldrarna lite övre medelklass, radhus och sju sorters kakor till kaffet.  Det de inte visste - dottern var riktigt het i sängen, Vi snackar mitten 80-tal. Jag var hennes första riktiga kille.
    Det sögs och svaldes, sex utomhus, analsex, facial, slickades - typ allt!

Var lite spännande när man visste hur föräldrarna var, haha
    Hennes rum låg bredvid hennes föräldrars sovrum och vi knullade satan - måste ha hörts Tyst

Svar på tråden Är du en fin flicka?