Inlägg från: Anonym (Jodå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jodå)

När jag var nära att vika mig

Hade en kvinnlig kollega för ett tag sen. Varje gång vi såg varandra så fastnade blickarna i flera sekunder åt gången. Vi kunde sitta och prata i evigheter och hade svårt att inte röra vid varandra hela tiden. Höll handen i smyg under bordet som ett par skolungar, min hand på hennes lår, hon strykandes mot mig, långa kramar osv. Skickade meddelanden till varandra på kvällar och helger när vi inte sågs på jobbet. Hon ville träffas ensam hemma hos mig. Attraktionen var urstark.

En gång var vi ensamma på kontoret och hon stod där och log sitt charmiga leende samt lekte med håret. Jag skulle hjälpa henne med något - nu minns jag inte vad - och hon stod så nära mig som man kan komma. Där och då var det väldigt nära att jag kysste henne. Fick verkligen kämpa emot för jag visste att det kommer inte sluta där. Hade ju min sambo hemma att tänka på. Det hade redan gått för långt.

Jag kan ibland önska att vi träffats tidigare. Jag vet att jag gjorde rätt och att jag älskar min sambo. Men oj vad tokig hon gjorde mig. Det hjälpte inte att hon var otroligt sexig och dessutom 15 år äldre än mig. Min hemliga fantasi om att vara med en mogen kvinna gick i brand igen. Om inte annat hade jag velat tillbringa åtminstone en natt med henne. Det sved ordentligt kan man väl sammanfatta det hela med.

Svar på tråden När jag var nära att vika mig