• Anonym (Ödets nyck)

När jag var nära att vika mig

Som rubriken säger..
    Berätta hur nära du var att vara otrogen men du lyckades stå emot! . 
    Var det med en förbjuden kärlek? Ett vanligt ragg. ?
    Eller tänkte du så här om den ovetande motparten...rör hen mig nu så är det kört! Då knullar jag Hen! 
    Dela med er..

• Svar på tråden När jag var nära att vika mig
  • Anonym (Norrort)

Du kan väl börja TS. 

• Anonym (Gnatt)

Jag har inte haft nåt förhållande men har de funderingarna ibland. Bara legat med en och jag har hört att en del män blir mer attraktiva för kvinnor när han har ett förhållande. Om sexiga kvinnor skulle vilja, jag är inte säker på att jag skulle säga nej.
    När jag skrev om det i en annan tråd så dömde alla det.

• Anonym (Ödets nyck)
    Anonym (Norrort) skrev 2023-09-24 00:17:21 följande:

Du kan väl börja TS. 

Ok. Var ute på krogen. Min flickvän var bortrest. 
    Stod på dansgolvet när jag såg min komis flickvän komma dansandes. Vi dansade med varann tills det stängde. Det blev mer närgånget och när jag följde henne hem så stannade vi till innan hennes kvarter och hon sa.
    Tar du ett litet initiativ nu är vi rökta..
    Jag var så nära att kyssa de där underbara läpparna men jag vände och gick.
    Fick ett mess där det stod.."vet inte om jag ska va tacksam eller inte! Men nu får vi ju aldrig veta"
    Runkade ur mig världens laddning direkt jag kom hem. Aldrig sprutat så förr eller senare..
  • Anonym (Gnatt)
    Anonym (Ödets nyck) skrev 2023-09-24 08:59:48 följande:
    Runkade ur mig världens laddning direkt jag kom hem. Aldrig sprutat så förr eller senare..
    Vet hur det är, när man fyller ett badkar eller skjuter över hela Vänern.
  • Anonym (wow)
    Anonym (Gnatt) skrev 2023-09-24 09:04:27 följande:
    Vet hur det är, när man fyller ett badkar eller skjuter över hela Vänern.
    Om man kan fylla ett badkar på en sats så undrar jag hur stor pung man har då?
  • Anonym (Gnatt)
    Anonym (wow) skrev 2023-09-28 17:40:41 följande:
    Om man kan fylla ett badkar på en sats så undrar jag hur stor pung man har då?
    Den är inte liten.
  • Anonym (wow)
    Anonym (Gnatt) skrev 2023-09-28 17:46:51 följande:
    Den är inte liten.
    Pungen eller badkaret?
  • Anonym (Jodå)

Hade en kvinnlig kollega för ett tag sen. Varje gång vi såg varandra så fastnade blickarna i flera sekunder åt gången. Vi kunde sitta och prata i evigheter och hade svårt att inte röra vid varandra hela tiden. Höll handen i smyg under bordet som ett par skolungar, min hand på hennes lår, hon strykandes mot mig, långa kramar osv. Skickade meddelanden till varandra på kvällar och helger när vi inte sågs på jobbet. Hon ville träffas ensam hemma hos mig. Attraktionen var urstark.

En gång var vi ensamma på kontoret och hon stod där och log sitt charmiga leende samt lekte med håret. Jag skulle hjälpa henne med något - nu minns jag inte vad - och hon stod så nära mig som man kan komma. Där och då var det väldigt nära att jag kysste henne. Fick verkligen kämpa emot för jag visste att det kommer inte sluta där. Hade ju min sambo hemma att tänka på. Det hade redan gått för långt.

Jag kan ibland önska att vi träffats tidigare. Jag vet att jag gjorde rätt och att jag älskar min sambo. Men oj vad tokig hon gjorde mig. Det hjälpte inte att hon var otroligt sexig och dessutom 15 år äldre än mig. Min hemliga fantasi om att vara med en mogen kvinna gick i brand igen. Om inte annat hade jag velat tillbringa åtminstone en natt med henne. Det sved ordentligt kan man väl sammanfatta det hela med.

• KimLinnefeldt

Det har hänt ett par tre gånger att kvinnor har velat ha mig, men jag har dragit mig undan i olika faser. Jag har varit trogen i 20+25 år. Fysiskt, alltså. jag har flörtat och kvinnor har flörtat med mig, det måste man få unna sig.

• Anonym (Gnatt)
    KimLinnefeldt skrev 2023-10-04 16:38:41 följande:

Det har hänt ett par tre gånger att kvinnor har velat ha mig, men jag har dragit mig undan i olika faser. Jag har varit trogen i 20+25 år. Fysiskt, alltså. jag har flörtat och kvinnor har flörtat med mig, det måste man få unna sig.

Jo alltså... Drömmer
Svar på tråden När jag var nära att vika mig