BF Juni 2024
tack ❤️❤️
Och mina vanliga test visar inte ens positivt än. Bara Testa-tidigt testen.. blir sjukt jäkla nojig över det.. 😬
Är dock bara på äl+10 än, och bim är först på onsdag. Så får väl avvakta till dess och se?
Mina tester har fortfarande strecken även om de fortfarande inte blivit så mycket mörkare. Tog ett nytt digitalt idag som fortfarande på äl + 15 sa gravid v 1-2. Är det normalt? jag hade förväntat mig 2-3 eftersom det sa 1-2 på äl + 10? 😭
Tack ger mig lite förhoppningar eftersom mina test knappt blir starkare! Är så rädd för missfall.. jag väntar ett par dagar och testar igen!! 🥰🥰
Igår var jag på VUL efter blödningar, fick se ett tickande hjärta! Nu känns det på riktigt, vart så orolig med tanke på att jag inte har några symtom mer än lätt ömmande bröst.
Jag ringde barnmorskemottagningen för att fråga om tabletter jag äter osv och hon bokade in mig på gruppbesök nu på fredag redan i 4+5!
Jag är osäker men första besöket verkar vara I grupp med allmän information och upplysningar om graviditet typ hur man ska äta osv tror jag.
Jag har fortfarande tyvärr en väldigt dålig magkänsla över denna graviditet. MEN jag har bestämt mig för att sluta testa och försöka lägga ångesten åt sidan. Jag ska försöka njuta av graviditeten oavsett om den går hela vägen eller inte. Jag är ju gravid bara det är värt att fira!!! Nu tänker jag att jag väntar bebis och inte missfall. Ev missfall är en del av livet och skulle det ske tar jag det då
jag har därför bestämt mig för att ändå berätta för mina föräldrar att jag är gravid nu i helgen. Alla graviditeter är värda att fira och jag håller såklart alla tummar och tår och den lilla i magen stannar ända till midsommarhelgen ❤️
ja precis så sade min man med att vi behöver inte oroa oss för något så länge det inte blöder Utifrån vad vi vet nu är jag gravid och då är det så! Är vår första graviditet (förutom kemisk i augusti) så känns rätt pirrigt att få berätta det! Går in i v 6 på söndag när vi tänkte berätta🥰
Vad härligt att få dela med sig av de fantastiska nyheterna! Vi ska ?komma ut? för föräldrarna nästa vecka efter ultraljud och jag är så himla taggad.
Låter jättebra att ni ser positivt på det, se till att fira ordentligt //