Inlägg från: Jahoppsan5 |Visa alla inlägg
  • Jahoppsan5

BF Juni 2024

Livetpålandet16 skrev 2023-10-24 11:23:21 följande:
    mm är det som känns konstigt, att blödningen slutat. jag tänker att jag ska tänka att de är missfall för att inte bli besviken , fast de blir man ju ändå. 
    hade positivt ägglossningstest cykeldag 15 och 16, trolig befruktning 1 oktober , så kan kanske ändå vara lite tidigt för att få +3. Jag får avvakta och se helt enkelt , men man mår ju piss 
    Men gud vad glad jag är att jag hittade dig!!! Är typ i samma sits som du . Jag får inte heller +3 ser dock ut som att mina test blir svagare? Jag hade ägglossning i samma veva som du med. Fick positivt äl på clearblue den 1 oktober. 
  • Jahoppsan5
    Livetpålandet16 skrev 2023-10-26 09:48:29 följande:
    Jag har inte testat något mer sedan jag sist skrev men tänkte ta ett digitalt imorgon, om jag får hem paketet idag, dock blöder jag fortfarande lite varje dag så känns som de är missfall , och jag har inga symptom. men imorgon tycker jag att det borde visa 3+, även om man inte ska lite helt på testen, jag har även bokat in ultraljud nästa fredag. blöder du? Har du några symptom? 

Men att du blöder kan fortfarande vara normalt, håller tummarna för att du får se en liten böna nästa fredag{#emotions_dlg.flower} jag testade imorse och det var fortfarande 2-3. Det i kombination med att det ser ut som att testen blir svagare gör att jag antar att det inte kommer gå. jag fick +3 11 dagar efter att jag plussade med dottern nu är ju inne på dag 14 utan att det blivit +3. har inte kommit blod o har symptom men magkänslan känns inge bra.  Ovissheten är jobbig. Hittade inga tider för vul förns i slutet på november

• Jahoppsan5
    cutepenguin skrev 2023-10-26 11:45:02 följande:

Men om du bara är 14 dagar efter ÄL är det inte konstigt att du inte fått 3+. 3+ betyder ju generellt 3 veckor efter ÄL.. så vid 21 dagar borde det ju slå om? 🥰

Jag kanske skrev lite fel jag menade 14 dagar efter positiv test, hade äl 1 oktober så är på äl + 25 :(

• Jahoppsan5
    Livetpålandet16 skrev 2023-10-26 17:36:11 följande:
    Fick hem testerna nu och kunde inte vänta tills imorgon så tog ett test precis nu och det visar 3+ och ett jätte stark streck på ett vanligt test. nu är jag så förvirrad, glad, förväntansfull och livrädd , vad händer ? 
    Men åhhhh gud vad kul grattis!!!Hjärta Jag skulle nog bara försöka njuta om jag var du {#emotions_dlg.flower}
  • Jahoppsan5
    Pico skrev 2023-10-29 09:59:29 följande:

Jahoppsan5 - nej så tråkigt!! Har det fortsatt eller hur går det? Rynkar på näsan

Jag är så förvirrad om jag ska vara ärlig? när jag skulle gå upp igår morse och kissa så var det jätte mycket brunt när jag torkade mig. Efter det så har det inte kommit något. tog ett test idag för att se, och det ser ljusare ut men både kontroll linje och test linjen var ljusare än var det varit tidigare. men jag antar att det är ett missfall, vet dock ej om allt är ute eller om det kommer börja på riktigt snart eller vad det är som sker.{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BF Juni 2024