• Chessii

BF Juni 2024

Här är en till som joinar klubben i juni -24. Detta är första gången jag är gravid och jag har väldigt svårt att tro att det är sant. Vi försökte i exakt ett år och på 12e försöket verkar det ha gått nu. Har tagit två tester i början av veckan och båda säger gravid, men jag har inte riktigt några symtom vilket säkert bidrar till att det är svårt att tro på det. Bara extremt trött hela tiden, men det är jag ju jämt på hösten. Ett virrvarr av känslor - oro, glädje, förväntan. Verkar vara i vecka 6 (5+2) enligt apparna och beräknad i slutet av juni men har inte haft något första besök hos barnmorska ännu.

• Chessii
    Mololo skrev 2023-10-28 15:36:42 följande:

Grattis! Vilken dag har du bf enligt apparna? Jag är på 5+3 idag och har bf 25 juni. 
    Har endast ömma bröst som symtom, inget illamående här än så länge. :)

Tack och grattis du med! Preglife säger 27 juni och Flo säger 28 juni. Vad skönt att höra att ni är fler som inte har jättestarka symtom ännu. Jag har inget illamående heller. Är ju skönt att få må bra så länge man kan förstås
  • Chessii
    Mololo skrev 2023-11-02 21:25:47 följande:

Någon fler som är så enormt trött varje dag???
    Ligger typ bara i soffan när jag kommer hem från jobbet och resten av kvällen. Dåligt samvete för att jag inte orkar leka med mitt barn, orkar inte laga mat, sambon får fixa allt. Vill liksom bara sooova. Men sen på kvällen kan jag inte somna heller utan ligger vaken rätt länge. 😩

Jaaa, tröttheten är brutal! Först tänkte jag att det bara var vanlig vintertrötthet men nu börjar jag tro att det är graviditeten. Gäspar hela tiden och längtar efter nästa gång jag får vila. Väldigt svårt att hålla skenet uppe på jobbet...
Svar på tråden BF Juni 2024