BF Juni 2024
Jag har haft små små blödningar igår och idag och även något förra veckan? är just nu i vecka 4+4, fick missfall i juni detta år så självklart är man nojig?.
Jag har haft små små blödningar igår och idag och även något förra veckan? är just nu i vecka 4+4, fick missfall i juni detta år så självklart är man nojig?.
@mololo blödningen har verkligen kommit igång tyvärr...
Lämnar nog tråden nu.. förhoppningsvis lyckas jag fortfarande få en bebis under 2024!
lycka till alla er andra ❤️
Igår började växtvärken här! Är i vecka 5 enligt appen. Såg att det var några som undrade om det var normalt med ont i magen och det är det! Jag har i princip väntat på magontet för det har känts som att när växtvärken/mensvärken börjar då är det på riktigt, då vågar jag tro på det 🙈 Testen har även dom ökat. Så nu ska jag försöka slappna av och våga tro på att vi ska få ett syskon här hemma 🥰 Har dock inte några andra symtom ännu. Känner mig i övrigt rätt ogravid
Uppdatering. Hamnade hos gynakuten pga ont vid äggstocken men den såg normal ut. Bekräftat missfall, HCG bara på 4 och inget syns i livmodern. Men men, åtminstone inget utomkvedshavandeskap!
Jag är bara i vecka 5+2, så väldigt tidigt ännu, idag har det knappt kommit något blod så känns som de avtagit vilket känns bra, tog gravtest i lördags som visade 2-3 så tänkte ta ett test igen på söndag och då hoppas de visar 3+ . Vet du i vilken vecka du fick 3+ ?
håller tummarna för dig!
Ja man blir verkligen knäpp, även fast man vet att man inte kan göra något åt saken.
okej jag förstår, var det dit första Ivf-försök?
Håller verkligen tummarna för dig!
igårkväll började jag blöda igen och hade i samband med det ont i magen, det varade dock bara i en timme, både smärtan och blodet, och nu har jag inte blödigt något sen dess och har inte längre ont i magen, känner dock illamående idag igen , denna symptom har varit försvunnen i några dagar. så nu vet jag inte vad jag ska tro? tog ett digitalt test imorse igen, även fast jag sa att jag skulle vänta till söndag , visar fortfarande 2-3 och är idag i vecka 5+2 , tog även en testremsa från RFSU som visade ett strakt streck, så förvirrad.
vad tror ni? Är det missfall?