Inlägg från: Augustibarn13 |Visa alla inlägg
  • Augustibarn13

BF Juni 2024

Hej! Jag har kikat in i denna tråd ett tag nu men blev inte medlem förens nu. Jag plussade i lördags (2-3 dagar efter beräknad mens) efter att ha försökt i ca 6 månader. Min cykel har varit extremt konstig då jag har haft problem med min sköldkörtel men äter nu medicin för det. Första cykeln efter jag hade börjat med medicinen lyckades vi. Så jag är helt säker att det gjorde stor skillnad. Jag är nu i vecka 5 (4+4) och har BF 15 juni enligt NC. Jag har redan nu bokat in tidigt ultraljud i vecka 7 (6+4) och besök hos barnmorskan redan på måndag. Behöver verkligen ha koll på min sköldkörtel så inget går snett pga det. Men som ni alla andra säkert känner igen är jag orolig över missfall. Men jag försöker tänka som min bästavän har sagt ?du väntar barn, inte missfall?. Man får helt enkelt ta en dag i taget och se varje dag som en seger :) 

Och juste! Jag är 25 år gammal och detta är mitt första barn. Har en hund som är 9 år och en liten valp på 14 veckor. Jag och min sambo har varit tillsammans i 3 år! Ska bli så kul att få följas åt på den här resan. 
Svar på tråden BF Juni 2024