BF Juni 2024
Hej
är beräknad 27/5 men tror de blir en juni bebis Hoppas de är ok att hoppa med här. Detta är mitt fjärde barn och fick se lilla räkan idag på VUL är i vecka 5+6 ca Och hjärtat slog så fint 🥰.
hoppas de går vägen för oss alla
Hej
är beräknad 27/5 men tror de blir en juni bebis Hoppas de är ok att hoppa med här. Detta är mitt fjärde barn och fick se lilla räkan idag på VUL är i vecka 5+6 ca Och hjärtat slog så fint 🥰.
hoppas de går vägen för oss alla
Jag jobbar med aborter och missfall så jag gör vaginala ultraljud. Förra graviditeten gjorde jag på mig själv från v 7+0 varje v till RUL typ haha.
den här gången vet jag inte när jag vågar kolla, rädd att det inte ska vara bra.
men om nån vill göra tidigt ul kan ni komma till mig gratis om ni bor i Stockholm.
Lyx. Jobbade som barnmorska tidigare och då kunde jag också göra de. Var så skönt.
men ska snart börja som barnmorska igen på förlossningen. Då kan man ha lite koll igen 😍
Vad kul! Lämnade förlossningen för 5 år sen, saknar det men så skönt med fasta tider.
jag frågade mina kollegor ?vem har en fyra barn?!? Och de svarade ?barnmorskor? hahaha, de hade tydligen rätt (Jag är också bm men det kanske framgick)
Ja jag är också narkos och har jobbat fasta tider. Men jag saknar förlossningen och oregelbunda tider. Förstod att du var de 😃
har inte sagt något till nya jobbet ang graviditeten. Vet ju inte om de går vägen. Och de borde ha förståelse för de 😂
Bokade in ett VUL v9 bara att få se räkan innan KUB. Har sett räkan nyligen med ett litet pickande hjärta 5+6 6+0 men vill bara se de igen.
fler som är lika hysteriska som mig och inte riktigt kan slappna av under denna tid.