• Daisy123

BF Juni 2024

Hej! Vi hördes i BIM september tråden :) Mitt bf är 31-maj!
    Grattis till er!! <3 

Vad tråkigt att höra om era missfall. Jag hade också en för ett halvår sedan. Den gången ökade mina test väldigt sakta, och mf hände i sjätte veckan. Den här gången visade redan det digitala testet 2-3 veckor på bim igår (ÄL+13) så känns som en bättre start helt klart!

Men när det kommer till symptomer så har jag faktiskt inte så många än.. lite trötthet (men det känner jag mig typ alltid haha) och lite värk i brösten. Sist hade jag yrsel och andfåddhet men det har inte kommit nu.. men det är väl olika för alla, ska försöka inte analysera det för mkt :) Testet jag tog idag var också starkare än det igår, och tempen hög..

Håller med att stickorna kan göra en stressad! Fortsätter ni testa varje dag? Och tar tempen? Vore också rätt skönt att slippa tänka på det.. 

• Daisy123
    cutepenguin skrev 2023-09-25 08:36:14 följande:

Det där med hur länge man ska testa är väldigt olika. Jag testade ihjäl mig min förra graviditet som slutade i MA, så denna gången testar jag bara med digitalt (veckoindikator). När jag får 3+ slutar jag och hoppas att det går hela vägen denna gång 🥰👍🏼 Stressen är inte värt det 😅

Jag tänkte göra precis likadant! Dvs bara kolla om det blir 3+ och sen sluta.. Ska sluta tempa också.. hade en liten dipp för några dar sen som sen gick upp igen nästa dag, så man blir så skrämd i onödan känns det som..

Grattis till er Vera & Mollis till plusset!! 

Jag tycker tiden går såååå långsamt... vecka 12 känns en evighet bort!
Svar på tråden BF Juni 2024