Anonym (Sanna) skrev 2023-09-20 21:02:53 följande:
Är det så?
Hjälp mig..
Jag strulade med en upptagen man. Han raggade stenhårt på mig. Jag var lite avvaktande. Jag ser mycket bättre ut än han och har fler beundrare på hans bolag (men jag har bara ögon för honom). Han har börjat kontakta mig för att nu tvärt sluta helt :( svarar inte. Vi har inte setts och jag har svarat gulligt i hopp om att han ska föreslå en träff. Vad gör jag? Vill träffa honom men vill inte bli dissad av någon som är under min nivå, det känns så förnedrande.. hans fru ligger inte ens med honom och jag är snygg. varför kalla fötter och hur tar jag det vidare?
förlåt att jag kapar tråden, men känner mig så besviken just nu. Är så tänd på honom..
Ett argument skulle kunna vara för att man inte vill delta i att svina mot hans fru och barn men det skiter ju du bevisligen i så det argumentet kan vi skrota
Ett annat argument är vad din nivå verkligen är det enda du verkar bryr dig om är dina egna känslor och behov och vad för slags nivå snubben som bedrar sin fru har. Det finns ju fler nivåer än bara utseende och era nivåer vad gäller egoism verkar vara ganska i par.
Ett annat argument är varför du tror att han inte kan ljuga för dig när han utan problem ljuger för frun? Är att frun inte ligger med honom per automatik sant bara för att han säger så?