Inleda affär
Jag har samma tankar som dig TS. Jag är gift med en fantastisk kvinna som jag älskar sedan 10 år. Vi har två barn och på det hela taget ett fantastiskt liv. Jag vill varken skilja mig från min fru eller förlora det liv vi byggt upp tillsammans. När det gäller sex är vi inte helt kompatibla. Jag vill mycket mer än henne. Oftare och mer. Sex är ett stor intresse för mig. Jag vill utforska min sexualitet. Ligga med fler och ligga på fler sätt. Det vill inte hon. Hon är väldigt nöjd med en vanligt knull kanske en gång i veckan. Det duger inte för mig. Visst kan jag stå ut så i några år men i mitt liv vill jag uppleva med. Jag tycker sex både är ett spännande äventyr och en vacker bubbla att sluta sig i tillsammans med en annan. Jag skulle vilja vara otrogen för att det känns spännande och jag behöver mer spänning i mitt liv för att vara lugn i vardagen. Jag är bara rädd att om jag pushar det för mycket med min fru så kommer det bara leda till att hon känner sig otillräcklig och oälskad. Å andra sidan är jag rädd för att förstår min relation om jag är otrogen och blir ertappad.