Inlägg från: Anonym (Ann) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ann)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

Anonym (M) skrev 2023-09-19 13:01:29 följande:
    Märker att du aldrig umgåtts mycket med kvinnor för du har uppenbarligen ingen aning om vad du talar om.
    Håller med helt. Hade hellre avstått från många ligg om jag slapp alla ovälkomna närmanden. Att få vara fredad övertrumfar allt. Men det är en utopi som kvinna.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 14:10:19 följande:
    Frågan är om du tycker det är bättre att bli utan ligg helt? 
    Svar ja! Hade nöjt mig med min man om jag verkligen sluppit allt ofredande. Och min man raggade jag upp själv, inte tvärtom.  
  • Anonym (Ann)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 14:27:50 följande:
    Har du en man så är du ju inte utan ligg. 
    Frågan är skulle du byta bort dina besvär mot att vara utan ligg helt? 

Nu är du off topic, tråden handlar om vilka som får mest uppmärksamhet, män eller kvinnor.
    Om du startar en tråd med din frågeställning så svarar jag gärna i den.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 18:10:30 följande:
    det förstår jag, men eftersom fler män stöter på kvinnor så har de fler chanser att få ligg, det är bara att tacka nej till männen de inte vill ha
    Du kan få ligga med män också. Det är bara att tacka nej om du inte vill.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (G) skrev 2023-09-19 18:37:23 följande:
    Så om säg 9 av 10 kvinnor som stöter på dig är oattraktiva kommer du ändå se det som en förbättring att en som är någorlunda attraktiv vill ligga? 

Är det så illa alltså att du i dagsläget inte ens kan attrahera en enda som du finner attraktiv? Då kanske du ska fundera över varför.
    En 50+ arbetslös man som fortfarande ältar vad hans mamma och syster sa till honom när han var ung, ja undrar verkligen varför har han svårt att attrahera en kvinna. I synnerhet en yngre som är vad han helst vill ha. 
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet