Stort svek
Vilken giftig relation ni verkar ha. Verkar inte som att någon av er mår bra av att vara i relation med varandra.
Du är så pass svartsjuk att du väljer att kolla igenom hans historik på fakturan. Det låter inte direkt som att din svartsjuka är något nytt utan som att du under lång tid varit svartsjuk och låtit din svartsjuka gå ut över ert förhållande. Och ja, jag kan säga att man faktiskt börjar undanhålla oskyldiga saker från sin partner när hen är så svartsjuk som du verkar vara för även oskyldiga saker triggar svartsjukan.
Det krävs egentligen bara att man tittar lite fel på en person så börjar utfrågningen.
Jag ser det som att du/ni har tre val:
1. Om du verkligen tror att han är otrogen; Gör slut.
2. Om du inte tror han egentligen är otrogen; Sök hjälp. Professionell.
3. Lev vidare som nu och lev i ett destruktivt förhållande där du inte litar på din kille och han tvingas dölja allt som har med andra tjejer att göra.
Med allt detta skrivet så antyder jag inte att han INTE är otrogen men utifrån det du skriver så ser jag det inte som otrohet. Att sms:a någon av det andra könet är inte otrohet. Att dölja det kan ses som ett svek men samtidigt så har han ingen som helst skyldighet att redovisa vilka han pratar/skriver med och han säger själv att han tog bort det för att du är så svartsjuk, vilket indikerar på att du kollar igenom hans mobil och invaderar hans privatliv rätt ofta.