Inlägg från: Anonym (självklart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (självklart)

Förälder i klassen är pedofil

Jag upptäckte att en granne hade förgripit sig på två pojkar och blivit dömd för det. Han har också barn i en närliggande skola. Självklart berättade jag det för alla föräldrar jag känner i området. Ingen ska låta sina barn umgås med honom utan att veta sanningen om hans läggning. 

Inga dörrar ska öppnas för honom och hans känslor ligger längst ner på min lista av saker jag bryr mig om. 

• Anonym (självklart)
    Agda90 skrev 2023-09-15 13:33:03 följande:

Förstår du verkligen inte hur du utsätter barnet för övergerpp???

Genom att sprida informationen om barnets pappa till alla du anser behöva veta så kommer barnet att bli utsatt av andra barn och vuxna som får reda på det. Barnet kommer att bli behandlat som spetälsk och utsatt för mobbing. 

Vet att du citerade Sunflora, men jag har inte sett att barnet på något sätt behandlats illa pga informationen jag spred. Tvärtom, folk tycker självklart mycket synd om barnet och barnets syskon. Det blev istället en del av en förklaring på barnets udda beteende. Sorgligt är vad det är. 

Lägg inte ansvaret på mig, lägg ansvaret på barnets far som har begått övergrepp och utsatt sin familj och flera andra familjer för lidande. Hade han kunnat hålla snorren i brallan hade inget av detta hänt. 
Svar på tråden Förälder i klassen är pedofil