Inlägg från: Anonym (Ge mig en silverräv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ge mig en silverräv)

Är gubbar över 50 the shit?

Jag har alltid attraherats män 45+.

Jag är en utpräglad Sean Connery- och George Clooney-kvinna-
    när jag var 25 såväl som nu.

Av praktiska skäl ville jag dock inte ha en partner som var vansinnigt mycket äldre för jag vill leva livet tillsammans och inte vara helt olika fas fysiskt.

Så nu har min man bara blivit snyggare, med lite silver på sidorna. 
    Det kan han trösta sig med även om han muttrar över att hårfästet börjar dra sig tillbaka. 

Anonym (40+) skrev 2023-09-15 17:00:51 följande:

klipp..

Jag upplever att gamla gubbar är väldigt tacksamma om de får vara med en yngre kvinna, oavsett om det är kort romans eller i längre relation.

Så det känns väldigt bra eftersom man känner sig så uppskattad. Som att man kan ge honom något väldigt fint som han annars förmodligen inte hade fått. Det känns väldigt bra att göra någon glad. Den känslan tycker jag inte att jag kan få av en ung man.

Också en bra poäng. En uppskattande man är mycket roligare att göra lycklig.

Det kan ge oanade nivåer av inspiration.
    Anonym (Beror på) skrev 2023-09-15 22:44:36 följande:
    Vill du vara ihop med en man som är bitter och ensam? Varför det? Det finns ofta en anledning till att män är ensamma och allt som oftast så beror det på en bristande social kompetens.

Därför det är vanligt med ensamhet bland t.ex. autistiska män, just eftersom de ofta har det svårare med det sociala plus att de är mindre benägna att ändra på sig själva.
    Här var ett intressant sätt att vara autistisk på, det låter i alla fall lite så för mig om mannen ska slicka hela kvinnan i fem timmar...Förvånad

www.theguardian.com/lifeandstyle/2023/sep/16/this-is-how-we-do-it-were-having-an-affair-and-meet-every-thursday-for-sex-marathons
Svar på tråden Är gubbar över 50 the shit?