• Anonym (Jo)

Är gubbar över 50 the shit?

Jag kan tycka att många av män ser bättre ut med åldern.dom ser mer bekväma ut och avslappnade. men vissa män får också kvinnligare drag i ansiktet med åldern vilket jag inte finner så attraktivt.

nu är jag singel, men att spana in någon som vissa män gör med kvinnor gör jag aldrig. Man tittar väl normalt runt på folk eller kollegor. Hur gör kvinnorna som spanar in dig (rädd för vanligt strötittande ska missuppfattas som att jag spanar in någon och har intresse bara för jag tittar runt på folk på bussen, restaurangen eller liknande) 

btw, utseendet är sällan det som gör att jag finner någon attraktiv eller det snörper till i snippan, det är faktiskt en väldigt liten del. Det som tänder mig är hela hans sätt när han pratar och karisman personen har som får mig att tänka wow. 

• Anonym (Jo)
    Anonym (RR) skrev 2023-09-15 08:36:56 följande:
    Ja, jag ser skillnad när kvinnor vill ha yngre killar. Jämför med när män vill ha yngre tjejer. Om du inte har sett och hört skillnaden när du läst här på FL, eller sett det irl, då har vi olika erfarenheter.
    Det är en väldigt liten klick kvinnor som vill ha yngre kvinnor (aktivt söker efter det och agerar på det). Du tycks tro att detta är vanligt, det är det inte.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Emmi) skrev 2023-09-15 09:54:57 följande:
    Haha, ja det skiter du verkligen i. Du brukar aaldrig bry dig om vad folk tänker och tycker och starta miljoner trådar där du fiskar efter vad folk tycker om män som gillar unga tjejer, vem som ska ta första steget etc etc. Jag har sällan sett någon människa som verkar bry sig så ofantligt mycket om vad folk tycker som du, såpass att du fortfarande står och stampar på samma punkt i livet efter vad, 20, 30 år? Du provoceras väldigt lätt av folks åsikter, det visar att du inte alls är så obrydd som du plötsligt vill framstå som. Hade du inte brytt dig hade du kört på med det du vill i livet och inte spenderat tiden med att älta folks åsikter i diskussionsforum. 
    +1
Svar på tråden Är gubbar över 50 the shit?