Är jag svartsjuk och galen?!
Men låt dem ligga med varandra om de njuter av det
Men låt dem ligga med varandra om de njuter av det
Vad pratar du om nu, skrev jag att jag inte hade TROTT honom?
Jag hade trott honom när han berättar att han tänker att jag kanske kommer ligga med hans bror.
Fan, jag klarar fortfarande inte att släppa det här.
Hade en väldigt bra dag där det kändes som att inget kunde dra ner mig, och en inställning att om något sådant skulle ske, så är det inte mitt fel och bara att gå vidare med livet.
Men, så börjar jag gå in och kolla igen, och samma visa två dagar i rad. Känner mig arg och sårad utan att det egentligen är bevis för något, bara egendomligt.
Gick till och med in i hennes mobil igår men hittade inget. Kollade messenger, insta och meddelanden.
Som jag visste, så hjälpte det inte. Självklart så tänker man i en sån situation att vem är så dum att de lämnar kvar eventuella spår? Gjorde det jag sa att jag inte skulle göra och känner skam.
Jag vet att jag måste sluta nu med en gång.
Någon som varit i en liknande situation som kan ge tips till hur man inte låter paniken ta överhand? Varför är jag så jävla osäker?
Har sökt mig till psykolog men det är en del väntetid.
Åtminstone så tycker jag att din flickvän har rätt att få veta vad du har för tankar om henne.
Ja, annat än det är ju svårt tycker jag. Vad tycker du att jag ska göra? Hur löser jag det här?
Har sökt mig till terapi och har en väldigt närma vän som jag diskuterar detta med utan censur och det hjälper en del.
Vet inte om jag kommer lita på honom igen, men jag vill gärna kunna gå vidare. Och det helst utan att dumpa min nya tjej, för jag misstänker att det här inte försvinner utan följer med till en ny.
Vi hänger ibland, mest med barnen jag och min bror och lite familjemiddagar och sånt. Ett par aktiva intressen då och då.
Den händelsen än 12 år sen, vi var skitfulla så jag försöker att komma över det, men det har nu kommit upp till ytan igen. Går inte att prata med honom om det, han står fast vid att de såg på film mitt i natten på fyllan medan jag somnade.
Lite lättare att hantera en del dagar, medan andra är skit.
Ja, han nekar och har alltid nekat. Efter att jag dumpade henne har han dock försökt att träffa henne igen, något år eller två senare, efter att hon flyttade till en annan stad.
Så. Ja.
Det var den dagen jag förlorade all naivitet och godtrogenhet jag någonsin haft. Och jag hade ganska mycket. Det var egentligen en fin egenskap tycker jag.
Jag har väl någonstans ända sen dess antagit att de jag inleder relationer med kommer att svika mig och bedra. Men de känslorna kommer först när det börjar betyda något, när man blir förälskad.
Innan det stadiet har man ju full kontroll själv, och om det skiter sig finns det fler fiskar i sjön. Men jag älskar verkligen min nya tjej och hon älskar mig. Hon säger det varje dag och att jag är den finaste människan hon nånsin mött. Och den här bruden kan välja och vraka om hon vill, så jag borde ju vara stolt :)
De har varit online samtidigt på messenger hela kvällen och offline med någon minuts skillnad. Har svårt för att bara skaka av det men jag måste ju, vad ska jag annars göra! Undrar bara hur länge jag klarar det här, och i förlängningen också om det kommer gå åt helvete.
Alltså, jag såg de ju inte medan det hände.
Däremot hade han ett litet rum på övervåningen i lägenheten som endast innehöll säng och garderob.
Vi hade tv och soffa en trappa ner i vardagsrummet.
I så fall har de legat i sängen och sett på hans laptop.
Hon sa till mig att de såg på film 🤷?♂️
Nej det har jag inte påstått, men du vill ju att den ska bli helt slut eftersom du tycker att TS ska bryta med sin bror och bort från sitt liv.
TS vill lämna det där bakom sig vad är det du inte förstår? Han vill ju ha hjälp att få bort de där tankarna, det har han varit tydlig med men det skiter du i, du respekterar inte TS önskemål. Jag har inte lagt någon skuld på TS hur tänker du egentligen? Att vi ska diskutera det TS ville ha hjälp med och respektera det istället för att komma med annat skit som du spyr ut dig om hans bror är normalt hyfs och respekt, åsikter lägger jag åt sidan. Ja precis tråden är inte min, inte din heller utan TS, och han har varit tydlig med vad som gäller.