God hygien och rena kläder är A och O. Man behöver inte gå omkring som på catwalk hemma, men inte vara sunkig heller. Min erfarenhet är att många män vill att deras kvinnor ska se ut som fotomodeller, men själva kan de se ut som f-n helt enkelt. Snacka om noll självinsikt. Om man inte bryr sig om sitt utseende, hygien och kläder, då har man ingen rätt att kräva det av andra heller.
Var med en man, som ju längre jag var med honom, desto sunkigare blev han. Trasiga, fläckiga kläder, hål i kalsonger och strumpor. Han duschade knappt, slarvborstade sina tänder, sov med samma strumpor, som han haft på dagen, natt efter natt. Han brydde sig inte ett dugg om att jag beklagade mig över detta. Om vi skulle ut och göra nåt, lyckades han inte få fram hela, rena kläder. Det var alltid några fläckar på hans kläder och när jag påtalade det, blev han arg och trodde inte på mig. Jag var tvungen att ta bilder, så att han skulle tro mig. Helt sjukt. Dessa saker var en ständig källa till irritation och fungerade inte i längden. Det är inte meningen att man som kvinna ska ta fram kläder åt en ?vuxen? man. Det sjuka är att han var väldigt intelligent på vissa andra områden.
Tack och lov är detta förhållande slut.