Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Partner blivit sunkig. Åsikter om det?

Anonym (A) skrev 2023-09-06 20:52:22 följande:

Det är inte ok att bli sunkig. Jag tycker att det är viktigt att ta hand om sig själv och vara fräsch. För sin egen skull, för sin partner och för andra i sin omgivning.

Man fiser och rapar inte högt inför andra, det är äckligt och respektlöst. Det är helt ok med bekväma kläder hemma men det får ända vara hyfsat rent och sitta ok på den som bär dem.

Trodde allt i din text var en självklarhet för de flesta normalbegåvade människor men tydligen inte eftersom trådar likt denna fortfarande startas.

Sen är det bara osmakligt att jämföra naturliga kvinnor som vägrar falska sminkfasader med oförskämda personer som släpper ut illaluktande kroppsgaser framför sin partner eller andra. Är liksom inte alls samma sak. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym skrev 2023-09-06 22:33:52 följande:

När jag har gaser tar jag i så det blir en rejäl brakskit.
    Vägrar ha magknip

Man kan gå in på toa och göra sånt när det finns fler personer i närheten. Det tillhör vanligt folkvett. Att avsiktligt släppa väder inför sin partner är bara vidrigt, detta hoppas jag att du förstår.

Övrig basal hygien bör man också kunna sköta som en vuxen människa i en vuxen relation. Om det inte rör sig kring två smutsgrisar som trivs i en gemensam stia då. 
Svar på tråden Partner blivit sunkig. Åsikter om det?