Happy ending massage med mänsklig massör
Hej på er! En fråga till män.
Har ni haft eller fantaserar om happy ending massage med mänsklig massör? Men jag pratar om en riktig, profesionell massage på salongen/spa.
Beskriva! :)
Hej på er! En fråga till män.
Har ni haft eller fantaserar om happy ending massage med mänsklig massör? Men jag pratar om en riktig, profesionell massage på salongen/spa.
Beskriva! :)
Har nog fantiserat om lite extra behandling av en manlig massör jag hade ett tag, men jag hade dött på fläcken om jag hade vågat föreslå något och han hade blivit kränkt/arg.
Vi snackade en hel del, om allt från investeringar till relationer och "var man är i livet" och med tanke på det som sas var han nog inte helt ointresserad för då brukar man knappast berätta om privata saker och sin privatekonomi.
Nej, har lite svårt för prostitution med tanke på allt ont det oftast för med sig.
Om det nu skulle vara en android/robotkvinna som masserar i framtiden. Skulle massagen fortfarande gå under köp av sexuella tjänster vid en happy ending?
Om det nu skulle vara en android/robotkvinna som masserar i framtiden. Skulle massagen fortfarande gå under köp av sexuella tjänster vid en happy ending?
Dem män som är ute efter sånt här bryr sig inte om massagen. Den är bara ett alibi eller ett sätt att tona ned sitt sexköp.
Jag är man och svaret på frågan är: jag har varken haft eller fantiserat om happy ending. Sen gillar jag inte när främlingar tar på mig. Särskilt inte där.
Jag fantaserar om HE massage men jag vågar inte fråga min massör.
Jag fantaserar om HE massage men jag vågar inte fråga min massör.
Ja, en manlig massör.
Ja, en manlig massör.
Meddelande borttaget :)