• Anonym (Han)

Happy ending massage med mänsklig massör

Hej på er! En fråga till män.

Har ni haft eller fantaserar om happy ending massage med mänsklig massör? Men jag pratar om en riktig, profesionell massage på salongen/spa. 

Beskriva! :)

• Svar på tråden Happy ending massage med mänsklig massör
  • Anonym (?)
    Anonym (Tant Slem) skrev 2023-09-07 19:45:32 följande:

Har nog fantiserat om lite extra behandling av en manlig massör jag hade ett tag, men jag hade dött på fläcken om jag hade vågat föreslå något och han hade blivit kränkt/arg.

Vi snackade en hel del, om allt från investeringar till relationer och "var man är i livet" och med tanke på det som sas var han nog inte helt ointresserad för då brukar man knappast berätta om privata saker och sin privatekonomi.

Rätt obegripligt....
  • Anonym (Hin håle)

Nej, har lite svårt för prostitution med tanke på allt ont det oftast för med sig. 

• Anonym (Mx)

Om det nu skulle vara en android/robotkvinna som masserar i framtiden. Skulle massagen fortfarande gå under köp av sexuella tjänster vid en happy ending?

• Anonym (Hin håle)
    Anonym (Mx) skrev 2023-09-10 12:58:12 följande:

Om det nu skulle vara en android/robotkvinna som masserar i framtiden. Skulle massagen fortfarande gå under köp av sexuella tjänster vid en happy ending?

Det finns sexhjälpmedel som är som robotar dör du inte aktivt behöver göra något. Möjligtvis hålla den på plats. 
  • Anonym (Hin håle)

Även människoliknande sexdockor. 
  • Anonym (Myt)
    Anonym (Abc) skrev 2023-09-07 07:16:16 följande:

Dem män som är ute efter sånt här bryr sig inte om massagen. Den är bara ett alibi eller ett sätt att tona ned sitt sexköp. 

Jag är man och svaret på frågan är: jag har varken haft eller fantiserat om happy ending. Sen gillar jag inte när främlingar tar på mig. Särskilt inte där.

Det där är en myt. Massage är en väldigt populär del av ett sexköp och det finns en anledning till att sexförsäljning med massage är väldigt populärt även i länder där sexköp är legalt. Nu är jag inte torsk själv men har bekanta i japan, och "soapland" (tänk sexköp med spa/massage ihop) är något många föredrar framför vanliga sexköp, "image clubs" eller "pink salons".  
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-09-10 17:49:10 följande:
    Även människoliknande sexdockor. 
    Kommer dom med förinstallerat tillägg där dom kontaktar människohandelsgruppen  hos polisen?
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Mx) skrev 2023-09-10 17:52:14 följande:
    Kommer dom med förinstallerat tillägg där dom kontaktar människohandelsgruppen  hos polisen?
    Jag svarade på din fråga, vad dillar du nu om? 
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-09-10 18:35:13 följande:
    Jag svarade på din fråga, vad dillar du nu om? 
    Tänkt som humor, men det var för långsökt. Jag har tjej, och det funkar rätt bra så jag fortsätter med det ett tag till =)
  • Anonym (Han)

Jag fantaserar om HE massage men jag vågar inte fråga min massör.

• Anonym (...)
    Anonym (Han) skrev 2023-09-11 09:18:01 följande:

Jag fantaserar om HE massage men jag vågar inte fråga min massör.

En manlig massör menar du alltså?
  • Anonym (Han)

Ja, en manlig massör. 

• Anonym (...)
    Anonym (Han) skrev 2023-09-11 15:00:26 följande:

Ja, en manlig massör. 

Vad är det som gör att du inte vågar fråga?

Det kan vara ett brott att fråga, men risken att en man skulle ta så illa upp och även anmäla dig ser jag som liten.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Myt) skrev 2023-09-10 17:52:07 följande:
    Det där är en myt. Massage är en väldigt populär del av ett sexköp och det finns en anledning till att sexförsäljning med massage är väldigt populärt även i länder där sexköp är legalt. Nu är jag inte torsk själv men har bekanta i japan, och "soapland" (tänk sexköp med spa/massage ihop) är något många föredrar framför vanliga sexköp, "image clubs" eller "pink salons".  
    I den staden där jag bor finnes ett gym/spa/badanläggning av högre klass och
    där kan man boka massage. En snygg yngre man jobbar där och han är mer
    än dubbelt så ofta bokad som andra massörer. Påstås att han får bra med dricks.
    Just say'n.

• Pixie99

Dialog mellan ägare av massagesalong och en kund, år 2032:

Ägaren: "Ni ligger här på sängen på mage, och här är ett hål där ni stoppar in penisen, varefter en robotarm därinne tar tag i den och masserar er till utlösning."

Kunden: "Men hur fungerar det, alla män har ju inte likadana penisar?"

Ägaren: "Nej, men de har det efteråt".
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Han)

Meddelande borttaget :) 

Svar på tråden Happy ending massage med mänsklig massör