• Anonym (Han)

Happy ending massage med mänsklig massör

Hej på er! En fråga till män.

Har ni haft eller fantaserar om happy ending massage med mänsklig massör? Men jag pratar om en riktig, profesionell massage på salongen/spa. 

Beskriva! :)

• Svar på tråden Happy ending massage med mänsklig massör
  • Anonym (Kim)

En seriös och professionell salong/spa utför inte den typen av massage. Det skulle förstöra deras rykte osv. Mindre nogräknade massageställen utför tyvärr detta. Antar att du som man önskar en Happy ending av en kvinna. Hoppas polisen gör en razzia när du ligger där på britsen. Prostitution och trafficking. 

• Anonym (Han)

Tror att det finns många Thai salonger som utför detta. 

• Anonym (Han)

Limpo, även en gång? hur gammal är du? 

• Limpo
    Anonym (Han) skrev 2023-09-06 21:15:24 följande:

Limpo, även en gång? hur gammal är du? 

Tillräckligt. 
  • Anonym (Abc)

Dem män som är ute efter sånt här bryr sig inte om massagen. Den är bara ett alibi eller ett sätt att tona ned sitt sexköp. 

Jag är man och svaret på frågan är: jag har varken haft eller fantiserat om happy ending. Sen gillar jag inte när främlingar tar på mig. Särskilt inte där.

• Anonym (Han)

Tack för svaret Abc! 

• Dr Nail
    Anonym (djur) skrev 2023-09-06 16:58:22 följande:
    Jag vet inte, jag fick en märklig bild av en hjort som står och masserar med sina klövar. Det fick mig i alla fall att skratta.
    Hmmmmmmm.....nästan man börjar upptäcka sidor man hoppades inte fanns
  • Tom Araya
    Anonym (djur) skrev 2023-09-06 16:58:22 följande:
    Jag vet inte, jag fick en märklig bild av en hjort som står och masserar med sina klövar. Det fick mig i alla fall att skratta.
    Har du hjort? Skrattande
  • Anonym (Tant Slem)

Har nog fantiserat om lite extra behandling av en manlig massör jag hade ett tag, men jag hade dött på fläcken om jag hade vågat föreslå något och han hade blivit kränkt/arg.

Vi snackade en hel del, om allt från investeringar till relationer och "var man är i livet" och med tanke på det som sas var han nog inte helt ointresserad för då brukar man knappast berätta om privata saker och sin privatekonomi.

Svar på tråden Happy ending massage med mänsklig massör