Inlägg från: Anonym (Frågvis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frågvis)

Misstänksam

Är det troligt att man går med I en singelgrupp utan att fatta vad det är? Min sambo hade gjort det. Men han hade bara gått med för att ta del av humoristiska vitsar osv säger han. Dessutom gillar han att skicka fräcka skämt och bilder till andra (tjejer) jag känner mig kränkt och faktiskt misstänksam. Är jag barnslig?

• Svar på tråden Misstänksam
  • Anonym (Frågvis)

Jag förstår att det är en dum fråga.  Dessutom formulerade jag lite fel. Jag vill bara veta om det är MÖJLIGT överhuvudtaget att missa att det är en singelgrupp man går med i. Han säger att han aldrìg gjort något eget inlägg där eller chattat med någon.Personligen har jag ingen aning. Men jag blev så förbannad. 

• Anonym (Frågvis)

Ja det gör jag ju, klart att det är korkat! I själva verket behöver jag bara bolla med någon. Eftersom han själv inte anser att det behövs så frågar jag här. Gillar inte känslan av osäkerhet. Vi har ett långt förhållande bakom oss och jag har nog litat lite för mycket på honom. Känns liksom skumt att folk kan ha sett honom där och liksom "tyckt synd" om mig....det är illa nog för mig. Men som sagt jag kan ingenting om sådana här saker.

Svar på tråden Misstänksam