• Anonym (Frågvis)

Misstänksam

Är det troligt att man går med I en singelgrupp utan att fatta vad det är? Min sambo hade gjort det. Men han hade bara gått med för att ta del av humoristiska vitsar osv säger han. Dessutom gillar han att skicka fräcka skämt och bilder till andra (tjejer) jag känner mig kränkt och faktiskt misstänksam. Är jag barnslig?

• Svar på tråden Misstänksam
  • Anonym (mimi)

Säger inte svaret sig själv här även för dig?

• Erkki

Nej du är inte barnslig. Vad hade han sagt om du gjort motsvarande? Gått med i en singelgrupp och messat med singelkillar?

• Anonym (Frågvis)

Jag förstår att det är en dum fråga.  Dessutom formulerade jag lite fel. Jag vill bara veta om det är MÖJLIGT överhuvudtaget att missa att det är en singelgrupp man går med i. Han säger att han aldrìg gjort något eget inlägg där eller chattat med någon.Personligen har jag ingen aning. Men jag blev så förbannad. 

• Anonym (E)

Om det står "singel" i gruppnamnet så nej, absolut inte. Om det bara står i beskrivningen så kan det vara lätt att missa, men man borde ju fatta av gruppens innehåll vad den går ut på. Har svårt att tro att det finns en humorgrupp enbart för singlar, men jag kan ha fel. Gå med och ta en titt! Skrattande Sedan presenterar du dig som "Hej" Jag är @sambonsnamns sambo, han sa att det här var en grupp med mycket humor, ska bli kul att få vara med!".

• Anonym (Nej)

Nej, du är inte barnslig.

• Anonym (What)

Vad är en singelgrupp?? 

• Anonym (Ö)

Är man flera som går ihop och skapar en grupp? Det borde vara så men hört om att det brukar vara en. Och det går ju inte

• Anonym (jaha)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-09-03 20:09:41 följande:

Jag förstår att det är en dum fråga.  Dessutom formulerade jag lite fel. Jag vill bara veta om det är MÖJLIGT överhuvudtaget att missa att det är en singelgrupp man går med i. Han säger att han aldrìg gjort något eget inlägg där eller chattat med någon.Personligen har jag ingen aning. Men jag blev så förbannad. 

Ah, du försöker snacka bort det för dig själv med långsökta "det skulle ju faktisk kunna vara så att" argument .... jag förstår.Flört

Jag tycker att det är ganska dumt att försöka lura sig själv i såna situationer utan klart bättre att ta reda på hur det verkligen förhåller sig för när något luktar skit så är det oftast skit även om det i teorin skulle kunna vara något annat.
  • Anonym (Frågvis)

Ja det gör jag ju, klart att det är korkat! I själva verket behöver jag bara bolla med någon. Eftersom han själv inte anser att det behövs så frågar jag här. Gillar inte känslan av osäkerhet. Vi har ett långt förhållande bakom oss och jag har nog litat lite för mycket på honom. Känns liksom skumt att folk kan ha sett honom där och liksom "tyckt synd" om mig....det är illa nog för mig. Men som sagt jag kan ingenting om sådana här saker.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-09-04 10:49:00 följande:

Ja det gör jag ju, klart att det är korkat! I själva verket behöver jag bara bolla med någon. Eftersom han själv inte anser att det behövs så frågar jag här. Gillar inte känslan av osäkerhet. Vi har ett långt förhållande bakom oss och jag har nog litat lite för mycket på honom. Känns liksom skumt att folk kan ha sett honom där och liksom "tyckt synd" om mig....det är illa nog för mig. Men som sagt jag kan ingenting om sådana här saker.

Fast vad han tycker är ganska irrelevant, det här är något du får ta helt och hållet UTAN hans inblandning.

Att hålla på och blanda in honom och utgå ifrån vad han säger är ju lika irrationellt som att låta en mordmisstänkt vara delaktig i förundersökningen, typ vad säger du kalle... är det dina skor vi hittade avtryck på här? Näää ingen aning om vems dojor det där är...Oskyldig... jaha jamen dåså, då utgår vi väl ifrån att det är någon annans.. check!
  • Anonym (E)
    Anonym (What) skrev 2023-09-03 22:42:26 följande:

Vad är en singelgrupp?? 

En grupp för singlar.
Svar på tråden Misstänksam