Inlägg från: Villblimamma98 |Visa alla inlägg
  • Villblimamma98

BIM oktober

@ememem du tänker gravtest? sett vissa får starkare på efm än morgonen. Jag har dock bara testat morgon!

@höst2023 gör så, för mig var i alla fall cykeln precis som vanligt igen direkt ❤️

• Villblimamma98
    Ememem skrev 2023-10-10 17:16:39 följande:
    Man är inte ute förens mensen kommer!

Jag lever iaf efter den devisen just nu. Är på äl+9 och har fått båda mina tidigare plus på den här dagen men inget idag. Men försöker övertala mig själv att det faktiskt inte behöver ske samma cykeldag och det finns faktiskt gott om historier om personer som inte plussat förens cd 14 mm.. 

Ägget fäster ju nånstans mellan dag 6-12 och det är ju först därefter man börjar producera hcg som jag förstått det!
    Ja vad jag förstått är det rätt ovanligt att plussa så tidigt som äl + 9? du har fortfarande gått om tid. Håller tummarna för oss 😀
  • Villblimamma98
    pippi12345 skrev 2023-10-10 22:05:25 följande:
    Syns tydligt att det är något 🤩
    Åh! Satt klockan på 04.00(!!) i morgon för att gå upp samma tid som mannen och testa igen innan jobbet. Tror du det kan ge utslag på clearblue digital early?
  • Villblimamma98

Tack!! Känns lite extra kul att den tajmade denna ägglossning som var på min och min mans ettåriga bröllopsdag 😀❤️

• Villblimamma98
    bebissugen91 skrev 2023-10-11 12:39:48 följande:

Så kul och symboliskt villblimamma98 😁❤️
    Gjorde du någon annorlunda denna cykel?

det enda var att jag satte min man på att äta kosttillskott för män och fertilitet (han hann dock bara äta i typ 10 dagar innan ägglossning så tveksam om det gjorde nån skillnad) och så låg vi varannan dag istället för varje (förutom att vi låg både dagen innan äl samt äl) 😀❤️
  • Villblimamma98
    babybel95 skrev 2023-10-13 10:20:28 följande:

Har mest bara läst tråden inte skrivit något tror jag. Hade en kemisk grav i augusti. Idag har jag plussat igen 😍 är lycklig men samtidigt fullständigt livrädd, såpass att jag inte riktigt kan njuta än. 

Men en sak jag märkt att när jag blev gravid med min son samt både den kemiska och nuvarande graviditet har jag förutom andra kosttillskott tagit en stor dos D-vitamin. Vet ej om det är det som hjälpt men kanske? Så tips tips.

Grattis!! Har du än så länge märkt nån skillnad på denna gång och den kemiska utöver d vitamin?
  • Villblimamma98
    Pico skrev 2023-10-13 10:59:48 följande:

ÄL+7 idag, någon mer? Ni som plussat, hade ni några tidiga symtom? Jag känner mig frusen, lite illamående imorse och ont i ländryggen.. men det kan ju bero på helt andra saker Obestämd

Från äl + 6 fick jag extremt mycket finnar. Äl + 7 blev jag åksjuk av att köra bil och blev otroligt trött och rödmosig om kinderna typ. Fick typ lite värmeattacker. Annars mest trött. Inte mått illa förrän jag plussade i äl + 9!
  • Villblimamma98
    Malmötjej skrev 2023-10-17 11:41:22 följande:

Hej igen.
    Jag vet att man inte ska titta på testen efter tiden. 
    Men jag slängde inte de testen jag tog i morse och råkade slänga ett öga på dem efter ca 1,5-2 timmar. På clearblue är där en liten tillstymmelse till streck. 

Jag vet att familjeliv drar ner kvaliteten rejält. Så det synd förmodligen ingenting på bilden.men i verkligheten är där ett svagt blått streck. Kan detta ändå betyda något? Är det någon som upplevt detta? 

Det är nog tyvärr ett klassiskt torkstreck. De brukar dyks upp efter ca 10 min på dem där :/
  • Villblimamma98

Jag plussade i början av förra veckan men tror tyvärr jag har ett pågående missfall just nu. Så långvarig var den lyckan 🥲

• Villblimamma98
    Ememem skrev 2023-10-21 06:13:32 följande:
    Åh nej.. varför tror du det?
    Jag blöder väldigt mycket med en del klumpar... 1177 tror också missfall. Vågar inte ta ett gravtest för misstänker det kommer stå ej gravid 😢
  • Villblimamma98
    bebissugen91 skrev 2023-10-21 14:14:12 följande:
    Åh nej vad tråkigt fina du 😪 blev så glad att du hade plussat nu igen efter din kemiska ❤️
    Tack! ❤️ jag tänker nog hoppa på bim november tråden. Jag och min man vill nog försöka igen direkt så fort blödningarna slutat. Hört man är mer fertil direkt efter men vet inte om det faktiskt stämmer... hoppas inte min cykel blir för oregelbunden nu bara 😅❤️
Svar på tråden BIM oktober