BIM oktober
@ememem du tänker gravtest? sett vissa får starkare på efm än morgonen. Jag har dock bara testat morgon!
@höst2023 gör så, för mig var i alla fall cykeln precis som vanligt igen direkt ❤️
@ememem du tänker gravtest? sett vissa får starkare på efm än morgonen. Jag har dock bara testat morgon!
@höst2023 gör så, för mig var i alla fall cykeln precis som vanligt igen direkt ❤️
Ser ni också?
Tack!!❤️
Tack!! Känns lite extra kul att den tajmade denna ägglossning som var på min och min mans ettåriga bröllopsdag 😀❤️
Så kul och symboliskt villblimamma98 😁❤️
Gjorde du någon annorlunda denna cykel?
Hej! räknar dagen jag får positivt på ägglossningstest som dagen innan äl.
Har mest bara läst tråden inte skrivit något tror jag. Hade en kemisk grav i augusti. Idag har jag plussat igen 😍 är lycklig men samtidigt fullständigt livrädd, såpass att jag inte riktigt kan njuta än.
Men en sak jag märkt att när jag blev gravid med min son samt både den kemiska och nuvarande graviditet har jag förutom andra kosttillskott tagit en stor dos D-vitamin. Vet ej om det är det som hjälpt men kanske? Så tips tips.
ÄL+7 idag, någon mer? Ni som plussat, hade ni några tidiga symtom? Jag känner mig frusen, lite illamående imorse och ont i ländryggen.. men det kan ju bero på helt andra saker
Quesswhat, hur många dagar efter äl var det?🙂
Grattis båda två ❤️
Hej igen.
Jag vet att man inte ska titta på testen efter tiden.
Men jag slängde inte de testen jag tog i morse och råkade slänga ett öga på dem efter ca 1,5-2 timmar. På clearblue är där en liten tillstymmelse till streck.
Jag vet att familjeliv drar ner kvaliteten rejält. Så det synd förmodligen ingenting på bilden.men i verkligheten är där ett svagt blått streck. Kan detta ändå betyda något? Är det någon som upplevt detta?
Köp ett digitalt early. Det har samma känslighet som det där testet❤️
Jag plussade i början av förra veckan men tror tyvärr jag har ett pågående missfall just nu. Så långvarig var den lyckan 🥲