BIM oktober
Äl+1 här, hade verkligen glömt bort hur jobbig den här väntan är.
Tror egentligen inte på symtom så här tidigt men har svårt att låta bli att känna efter. Svårt att veta vad som är normalt för cykeln och vad som kanske är annat.
Äl+1 här, hade verkligen glömt bort hur jobbig den här väntan är.
Tror egentligen inte på symtom så här tidigt men har svårt att låta bli att känna efter. Svårt att veta vad som är normalt för cykeln och vad som kanske är annat.
Hoppar in här jag med.
Andra försöket med ett syskon. Fick ett tidigt missfall i maj (oplanerat) men sambon har inte velat försöka igen förrän förra månaden. Fick positivt ÄL-test 27/9 och kände väldigt tydligt av ÄL denna månad, jmf med förra. BIM beräknad 11 okt. Fick en sån stark känsla efter ÄL att det tagit sig, även om jag vet att ägget inte ens fäst då. Men nu börjar jag tvivla, jag känner definitivt att det händer lite mer än vanligt i kroppen men kan ju också vara att minsta lilla så kopplar jag det till ev graviditet. Förra månaden kände jag liksom ingenting och det var som att jag visste att jag inte blivit gravid, men nu känns det annorlunda. Men kanske bara blir besviken.... Jaja, bara vänta in bim och testdags!
Skulle vara kul och veta hur gamla alla är i tråden?
jag fyller 35 i november
Det var just pga stressen och att jag till följd av det sov sämre som jag slutade tempa. Var ett sätt för mig att försöka kontrollera något jag ej kan kontrollera? sen har jag väldigt regelbunden cykel så insåg att det tog mer energi än det gav.
Min man har hintat att jag kommer få en Apple Watch i födelsedagspresent så då kommer det bli enklare.
Min cykel är inte helt regelbunden och jag började egentligen tempa denna gång i preventivt syfte. Min kropp verkar inte längre klara hormonella preventivmedel längre, min mens går från fyra dagar till två veckor.
6 dagar kvar till bim. Vill bara veta nu! Fler som bara går och väntar in testdag? Hur tidigt brukar ni testa?
Om mensen skà komma imon, kan jag testa idag då med ett vanligt test? Är så sjukt nyfiken. Illamåendet tar dö på mig & blödningen va väldigt sparsam o höll bara i några dagar Så kan inte räkna de som mens. Hur länge måste jag hålla mig isf? Räcker de med 4h?
Ja det skulle jag säga. 2-3 timmar med mindre vätska brukar vara tillräckligt för att jag ska få ganska koncentrerad urin.
Jag har fått plus på äl+9-10 med vanliga test.
Idag är äl + 5 och aldrig tidigare har tiden gått såååå långsamt som nu...
Jag är med dig.. också äl +5.
När tänker du börja testa? Jag tänkte nog på söndag, vet att äl+7 är lite för tidigt men har plussat på äl+9 innan, så vore kul att se hur tidigt det eventuellt syns något..