BIM oktober
Hoppar in här då jag har ÄL idag och bim 30/10 :) Hittade dock ingen lista.
Hoppar in här då jag har ÄL idag och bim 30/10 :) Hittade dock ingen lista.
#534 xxHalloweenXx
Så länge ÄL testet är positivt så har inte ägget släppt än. Jag räknar med ÄL 24 timmar efter det senaste positiva testet :)
Efter 7 minuter. Tyvärr fotat i skugga
Lyckas inte citera?
Hej!
är det någon här som vet vad det innebär när livmodertappen är bakåtvänd?
Hej,
Fick positivt på ÄL test igår morse och idag morse (RFSU . Hade äggvitesekret igår men mer betyder det att ägget inte släppt än?
ska vi ha sex en eller två dagar till nu tror ni?
Hur tidigt KAN man ha symtom? jag hade ÄL gör 5 dagar sedan och redan dagen efter ÄL kräktes jag, jag kräktes igår också. Är lite orolig över att spy utan att veta alla varför :(
Suck. Testade tidigt idag, 5 dagar innan BIM. Tvärnegativt.
Var nästan helt säker på att mina nya, väldigt ovana symptom skulle vara någonting...
Har senaste dagarna fått mycket större och mörkare vårtgårdar, flera små upphöjningar (som små blåsor) däromkring.. Molvärk i magen och sen har det kliat något djävulskt på olika delar av kroppen, framförallt kring bröst och mage, morgon och kväll ett par dagar nu..
Känner mig nog snart redo att ge upp denna månaden...
Själv är jag på ÄL+6 idag och idag är jag då kissnödig stup i kvarten vilket brukar vara mitt tidigaste symptom :)
Jag testade då svagt positivt både igår och idag :) Igår var det precis så man kunde ana det men idag är det ingen tvekan att det är ett till streck :)
Jag var då helt säker på att det skulle vara för tidigt att testa igår för innan har det alltid varit negativt och blivit positivt några dagar senare. Så blev minst sagt förvånad att det visade nåt :)
Var tar alla vägen som blivit gravida den här månaden? finns det någon BF juli 2024-grupp,
här eller kanske har den flyttat över till Facebook? Följs gärna åt!