• SaMoE

BIM oktober

Hoppar in här sista dygnet innan bim, visste inte om jag skulle hoppa in här eller i novembertråden ☺️ bim 31/10 enligt min egen beräkning, men kan diffa ett dygn. 
    Tredje försöket med första barnet, vi tempar inget och kör inga tester för ÄL utan mer kör på 🤪 brukar känna ganska tydligt när jag (tror att jag ) har ÄL. 
    Så håller tummarna nu att mensen inte kommer i dagarna 🙏 

• SaMoE
    Macbookpro skrev 2023-10-30 23:01:44 följande:
    Välkommen! Uppdatera gärna. även jag har bim här i dagarna!
    Tack! Absolut! Har inte vågat gått in här tidigare då jag första månaden var heeelt säker på att jag skulle va gravid och blev helt förstörd när jag inte va det.. 
    Men nu kunde jag inte hålla mig längre 🙈 
    Kul! 
  • SaMoE
    Macbookpro skrev 2023-10-31 08:05:46 följande:
    Haha jag trodde också jag skulle bli gravid första gången. men nej, nu har det gått 7 månader Skrikandes så man får hoppas på det bästa men vara medveten om att det kan ta lite tid.
    Ja, det var egentligen inte så planerat, utan vi slutade bara skydda oss och tänkte att det kan ju ändå ta uppemot ett år.. men efter två veckor var jag heeelt inne i det och vill nu nu nu 😅 
    Egentligen rätt dålig tajming nu då jag har ett års universitetsstudier kvar, men tänker att de löser sig. Jag kan verkligen inte släppa tanken på ett barn nu 🙏 
  • SaMoE
    Hund12345 skrev 2023-10-31 15:39:25 följande:

Idag kom de en stor chock för mig. Vi har haft sex 5gånger denna månad och lyckades. Jag är i chock. Nu är bara frågan hur man ska avslöja de för sambon ikväll. hur berättade ni? 

Grattis 🤩 jag skulle överraskat med något, min sambo spelar endel så hade nog varit nåt om co-player loading liknande, eller något med världens bästa pappa 🥰
  • SaMoE

Fortfarande ingen mens här och ingen känsla av att den är påväg 😱 men törs inte testa, sambon vill veta först.. men är ute o kör bil hela dagen och vi ses inte förräns på lördag 😫 men kommer inte orka hålla mig till lördag.. då vet jag ju liksom iallafall om inte mensen kommit 😅

Svar på tråden BIM oktober