BIM oktober

Då livmodertappen alltid är låg på mig andra halvan av cykeln och nu är hög så tog jag ett test. Beräknad mens vilken dag som helst. Vad tror ni?
Efter 7 minuter. Tyvärr fotat i skugga
Lyckas inte citera?
Är det några här som brukar kolla sin cervix (livmoder tappen)?
Går inte att citera just nu för mig. Men @Ememem jag brukar ha en låg tapp efter ägglossning. Brukar faktiskt vara relativt långt ner över lag då jag har lätt framfall efter senaste förlossningen (fött 3 barn) så efter ägglossning så ligger den iprincip precis innanför öppningen 😳 Men de som är sjukt den här cykeln är att min tapp "försvunnit" den är så högt upp nu (cd27) att jag når den knappt. Får verkligen kämpa. Och den är mjuk, stängd (inte helt stängd pga fött barn men stängd för att vara jag)
Jag känner mig måttligt korkad. Kissade nyss och såg att det inte va lika konsentrerat men ändå togq jag ett test.. rfsu visade inget i detta och testa tidigt visade såhär.
Tog ett cb också nu och kom en tydlig blå men svag linje. Vilken skillnad mot tidigare spök, haha. Så två olika märken visar svaga pluss. Jag vet att kvalitén dras ner men kan hoppas att ni också ser.
Denna bilden är efter ca 5 minuter så helt inom tiden.
Inom tiden har jag inte de tyvärr då vi har sämst badrumsbelysning :(
Det går inte att trycka på citera knappen för stunden. Jag har inte använt mig av några ägglossningstest så mycket möjligt att den kan varit sen tog ett nytt nu på kvällen som var ännu starkare. Kommer troligen inte synas men vad sjutton fotade med och
utan blixt.