Inlägg från: AnnaCaroline89 |Visa alla inlägg
  • AnnaCaroline89

BIM oktober

Hoppar in här! Jag använder mig också av fertilitetsmonitorn, använder den för första gången. Min cykel varierar från 30-43 dagar så kändes som en nödvändighet. Låg på maximal i torsdags och fredags. Bör jag då räkna äl från i fredags? Inte helt insatt i allt som har med äl att göra. Väntan nu är iallafall olidlig? 😬

• AnnaCaroline89
    Foodie92 skrev 2023-10-10 12:23:36 följande:

Vad skulle ni säga att fördelen med monitorn är istället för ÄL tester ? 😊

Jag gillar att den är så överskådlig, så lätt att blanda ihop datum osv annars, men monitorn sköter allt sånt. Men jag har också haft svårt att få resultat med vanliga äl-stickor, så därför uppskattar jag den nog lite extra. Sen kan man även lägga in när mensen börjar, vilka dagar man haft sex osv. Jag köpte min på amazon för omkring 600:-, så det är wtt tips att håll utkik där om någon är sugen på att skaffa en!
  • AnnaCaroline89
    Villblimamma98 skrev 2023-10-11 04:23:11 följande:
    //

Herregud! Hoppas inte på kemisk igen!
    Åh va roligt! Grattis!!! 🎈
  • AnnaCaroline89

Jag har väldigt oregelbunden mens, så har ingen bim att utgå ifrån. Vilken äl+ dag testar ni andra er på? 🌸 Jag hade äl i fredags så äl+6 för mig idag, så måste avvakta lite! 

• AnnaCaroline89
    bebissugen91 skrev 2023-10-11 18:15:38 följande:
    Imorse började älgjakten igen. Äl på tis-ons nästa vecka. Har en lite bättre magkänsla inför denna cykeln 
    Spännande, håller tummarna! 🌸
  • AnnaCaroline89
    Pico skrev 2023-10-13 10:59:48 följande:

ÄL+7 idag, någon mer? Ni som plussat, hade ni några tidiga symtom? Jag känner mig frusen, lite illamående imorse och ont i ländryggen.. men det kan ju bero på helt andra saker Obestämd

Samma här, dagarna är galet långa nu? 😇
  • AnnaCaroline89

Äl+11 idag, kunde inte hålla mig längre. Hjärta Försökt 2-3 månader, nu denna gången med fetilitetsmonitorn, som jag verkligen rekommenderar! 

• AnnaCaroline89
    Pico skrev 2023-10-17 07:43:30 följande:

ÄL+10 idag Hjärta hoppas så innerligt att det håller i sig!!

Grattis!!! 🎈🎈🎈
  • AnnaCaroline89
    bebissugen91 skrev 2023-10-17 17:37:39 följande:

Åh vad roligt att så många plussat, det ger en hopp om att det snart är ens egna tur.

Annacaroline89 - jag älskar monitorn! Är det första barnet? Har ni försökt i 3 månader?

Nej, andra barnet. Vi började försöka lite halvhjärtat i juli typ, men som många vet blir man ju snabbt smått besatt när man väl börjar tänka på det. Oskyldig  Så köpte monitorn o använde den from i september, tröttnade på att inte ha full koll på äl, tycker inte stickor funkat för mig. 

Med första barnet försökte vi nästan ett år, men då
    famlade man lite i blindo, dålig koll på äl o så då! 

Håller tummarna att det tar sig snart för dig! Hjärta

Svar på tråden BIM oktober