BIM oktober
Hej!
Är det så att ÄL testen ger lite svagt utslag när ÄL börjar närma sig? Jag har tagit ÄL test nästa varje dag i 16 dagar nu och det har varit helt blankt. Men idag kom ett svagt streck. Tror ni ÄL är på ingång då?
Hej!
Är det så att ÄL testen ger lite svagt utslag när ÄL börjar närma sig? Jag har tagit ÄL test nästa varje dag i 16 dagar nu och det har varit helt blankt. Men idag kom ett svagt streck. Tror ni ÄL är på ingång då?
Ja, men det kan vara flera dagar med svaga streck men om du haft helt blanka fram tills nu så talar det för att äl är på gång.
En del behöver testa både morgon och kväll för att inte missa stegringen.
Hej!
Kan ÄL-testerna visa stegring även när mensen är på ingång? Fick ju första tydliga strecket på ÄL stickan igår (se bild ovan).
Igår hade jag vita flytningar och lite mensvärk. Sen hade vi sex på kvällen i hopp om att ÄL är på gång. Men idag visar ÄL-testet svagare streck igen.. Nu har jag mer mensvärk och flytningarna går mer åt det bruna hållet. Hoppas inte det är mens som är på väg :(
Första mensen sen uttag av spiral kom som en blixt från klar himmel igår. Blir en lång tråkig väntan till ÄL nu 🙈
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
Hej på er!
Är på CD11 idag. Inte en aning om hur lång menscykel jag har. Så jag får se när ÄL kommer. Började dock få lite molvärk redan igårkväll och även inatt runt äggstockarna. Och ikväll på gymmet när jag körde tunga set på benpressen tyckte jag också att det liksom "stramade" lite vid äggstockarna och gjort lite lite ont/obehagskänsla.
Någon som tränar och varit med om liknande erfarenhet? Ska ta ÄL test imorgonbitti igen och se om det visar nått. Hade egentligen velat ta ikväll med men druckit alldeles för mycket vatten för att det ska visa nått 😅
DrömlivetiHD
Jag var också rädd för att missa min 😫 jag tar morgon ich kväll ett par dagar innan jag vet att det borde komma. Sen hade jag lite molvärk igår också så jag hade en misstanke 😊 jag höll mig cirka 3 timmar innan 😊 igår morse var det negativt 😊hoppas såååå detta ska ta sig denna gången, så har man ickså en trevlig julklapp till familjerna 🙈
När har du äl? Är detta första barnet? 😊