• Höst2023

BIM oktober

Hej, lägger in mig här i oktobertråden. Vet Inte riktigt om detta är rätt forum. Men en fråga om fertilit-sekret. Tidigare på förmiddagen hade jag som en klump med flytning som såg exakt ut som äggvita men nu på eftermiddagen så var det bara krämiga vita flytningar. Kan det ha varit ägglossning och att den nu är förbi? Det var även fjärde dagen med blinkade gubbe på CB dubbel hormon. 

3/10 MacBookPro, första barnet 5e försöket

3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket
    3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket 
    3/10 MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket

6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket

6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket 

7/10- höst2023, första barnet, 2:a försöket 
    7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket 
    10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
    10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk 
    13/10 EJT, andra barnet, 7:e försöket
    14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
    15/10 Barbrastreisand, andra barnet, 12+ försök
    16/10 - villblimamma98, första barnet, 5e försöket
    20/10 - Fruffe, andra barnet, 7e försöket, 
    23/10 - Bodbod, första barnet, 7 försöketm
  • Höst2023
    Ememem skrev 2023-09-21 16:31:45 följande:
    CB dubbelhormon, menar du advance, det som är lila?

Om du bara har får blinkande gubbe skulle jag säga att äl inte skett än. Jag kan få lite blandat sekret dagarna innan äl.
    Ja exakt den lila. Okej så ny med att kolla sekret, får hålla tummarna att det snart kommer en fast gubbe :)
  • Höst2023
    FörvånadÄr i chock. testade helt blankt på äl +11. Så trodde verkligen inte det var något. Men mensen var en dag sen så tog ett test bara för att vara säker, står gravid!!! Kan ett clear blue digita ljuga??? Känns precis som om jag ska gå mens!!!! 
  • Höst2023
    bebissugen91 skrev 2023-10-07 07:53:01 följande:

HÖST2023

Grattis!!❤️ så härligt att läsa 🥰
    Gjorde du något annorlunda denna cykeln jämfört med förra? 

Tack Hjärtamen vågar inte tro på testet! Var helt säker på att mensen skulle komma har precis som mensvärk! Kört med ägglossningstest och sen äter jag zink, , C och D vitamin men det gör jag alltid och sen folsyra. Sen har jag dragit ner på kaffet till att bara dricka på morgonen 

• Höst2023

Ememem kunde inte citera. skönt att höra, har försökt att googla men hittar inget om det :D. Då håller jag alla tummar och tår att fröet vill stanna Hjärta

• Höst2023

Verkar som jag har en kemisk-gravidet. Tempen gick ner i morse och graviditetstest var negativa.. Hur fort kom mensen för er som har fått en kemisk-gravidite?? Rynkar på näsan

• Höst2023
    Villblimamma98 skrev 2023-10-09 07:19:34 följande:
    Jag hade en i augusti. Mensen kom samma dag som BIM för mig. Beklagar 😢 
    Okej. Skulle haft min mens för 2-3 dagar sen. Så då borde den komma när som :( Bara att vänta på den nu då, så man sen kan börja försöka igen.. 

Du skickade inte med någon bild! Lägg ut den så kan vi se om vi ser något :) 
  • Höst2023
    Villblimamma98 skrev 2023-10-09 07:34:12 följande:

Ja då kommer den nog snart! Upplevde även mensen mycket rikligare då.

Jag lägger upp den här men veeeet att jag inbillar mig själv. Den är egentligen blank. Är bara äl + 8 dessutom! 

Tyvärr ser jag inget. Men som du säger är väääldigt tidigt! Jag fick mitt plus äl + 14 var inget på äl +11, men sen så verkar mitt bli kemisk.. 
  • Höst2023
    Villblimamma98 skrev 2023-10-09 07:44:54 följande:
    ja precis får testa igen om någon dag helt enkelt..

Håller tummarna, för att det är något!! 

När du fick din kemiska-graviditet räknade du det då som en vanlig mens? Försökte ni direkt efter? Och inte behöver man åka till barnmorskan när det är så tidigt? Sorry för många frågor nu 

• Höst2023
    Villblimamma98 skrev 2023-10-09 16:00:45 följande:
    Jag räknade det som en vanlig mens och försökte direkt igen. Jag ringde 1177 som sade ingen läkarbesök behövs. det är tydligen jättevanligt och sker superofta men ofta märker man det inte så vidare man inte testar tidigt. Ofta kanske ens mens bara blir sen eller rikligare utan att man vet varför! Så förstod jag det ❤️
    Okej, skönt❤️Då utgår jag från en vanlig mens 
Svar på tråden BIM oktober