• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Calippo78

Jag tycker Isak var bra fast han ser mesig ut!!! och krullisen ha ha ha ha ha!! Ska vara med i funkis mello kanske idol nästa!

• molly50
    Jhannis skrev 2023-09-29 22:50:53 följande:
    Kan som inte följa resultaten då jag är så arg på denna Calippo78 så jag gråter. Tala illa om funktionshindrade personer. Ber om ursäkt att jag är off.
    Bry dig inte om personen. Det är ett troll,
    Anmäl bara. 

Kram! 
  • Nandez
    Calippo78 skrev 2023-09-29 22:55:02 följande:
    Jag sa förut jag ville söka robinson då sa en person jag ejj fick va med i robinson för man hade autism
    Den här tråden handlar om Idol
  • Calippo78

Detta är en sång tävling inte en skönhetstävling. Jag sökte typ år 2014 via webben!

• Meddelande borttaget
  • Nandez
    Calippo78 skrev 2023-09-29 22:55:22 följande:
    Ja men det var fel uppfattat man kan ej ändra här!!!
    Det du skrev står skrivet kvar man kan inte skriva vad och hur somhelst
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-09-29 22:52:02 följande:
    Och anmäla tills inläggen försvinner och personen förhoppningsvis blir spärrad. 
    Nu har jag skrivit en anmälan för 5:de  gången och nu sa jag på skarpen. Eller så försvinner jag för evigt från FL. Ingen talar illa om funktionshindrade i min närhet vare sig här eller in rel.
  • Calippo78
    molly50 skrev 2023-09-29 22:36:58 följande:
    Hur kan du ens uttala dig så??
    Nej han kanske inte är handikappad ursäkta det var fel. Men folk kallade amelia för blåval i big brother på flashback.. Det var fel att skriva såååååååå!!!!!
  • Calippo78
    Jhannis skrev 2023-09-29 22:59:42 följande:
    Nu har jag skrivit en anmälan för 5:de  gången och nu sa jag på skarpen. Eller så försvinner jag för evigt från FL. Ingen talar illa om funktionshindrade i min närhet vare sig här eller in rel.
    Jag talade inte ialla heller jag sa att det var bra att han kom med!!!!!!
Svar på tråden Idol 2023