• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Jhannis

Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
    Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......GråterGråterDemon

• Calippo78
    Jhannis skrev 2023-09-29 23:30:56 följande:

Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
    Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......GråterGråterDemon

Men sluta nu ditt troll. Jag har ej gjort nått jag sa det var bra sluta nu!!!
  • Calippo78
    Jhannis skrev 2023-09-29 23:30:56 följande:

Men sluta jag sa att det va bra att isak var med sluta nu..................... Han är inte snygg men sjunger bra Jag råkade bara koppla om!!! går till andra trådar
  • Calippo78

Jag hejar på Isak bra att lite udda med funktions variation kan vara med i Idol...Inte snygg  men

• Calippo78

Min kompis han skulle söka till idol men sa han ej skulle det för man måste vara ödmjuk det är han inte! han skulle bett juryn dra åt helvete!!!

• Calippo78
    Nandez skrev 2023-08-27 19:03:56 följande:
    Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

Olivia är söt