Idol 2023
I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet
Väl mött
Väl mött
vad har simon i öronen?
Varför spelas detta in brevid en återvinnings station i spånga?
Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......
Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......
Jag kollar ej på idol annars bara idag
Jag hejar på Isak bra att lite udda med funktions variation kan vara med i Idol...Inte snygg men
Min kompis han skulle söka till idol men sa han ej skulle det för man måste vara ödmjuk det är han inte! han skulle bett juryn dra åt helvete!!!
Väl mött
Varför kostar biljetterna de borde vara gratis