• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Nandez

Undrar om det är två åt gången som åker ut ett par gånger då det är bara 4 fredagsfinaler innan finalen den första december

• molly50
    Nandez skrev 2023-10-28 18:32:28 följande:
    Det känns som om hon fick den för att det var sista chansen
    Ja,det är möjligt.
    Nandez skrev 2023-10-28 18:34:46 följande:

Undrar om det är två åt gången som åker ut ett par gånger då det är bara 4 fredagsfinaler innan finalen den första december

Ja,det funderar jag också på.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-10-28 18:36:06 följande:
    Ja,det är möjligt.
    Nandez skrev 2023-10-28 18:34:46 följande:

Ja,det funderar jag också på.
    Rimligtvis så borde det vara så, annars så är dom för många i finalen
  • FtS70

Jag såg programmet i dag. Var det inte väldigt mycket övrigt innehåll, mycket reportage och snack? Jag blev lite trött på det.

• Nandez
    FtS70 skrev 2023-10-28 18:56:55 följande:

Jag såg programmet i dag. Var det inte väldigt mycket övrigt innehåll, mycket reportage och snack? Jag blev lite trött på det.

Ja, det var det. Antagligen bara för att att fylla ut programmet 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-10-28 18:50:10 följande:
    Rimligtvis så borde det vara så, annars så är dom för många i finalen
    Ja,precis. 
  • USA111

Årets Idol är inget kul att kolla på för ingen Sebastian är med. Theo hejade jag på han var gullig men åkte ut. Sebastian var den snyggaste Idol deltagaren genom alla tider och den bästa tillsamman med Darin och Måns. Men nu får han släppa sin singel Madness. På Söndag är det 1 halvår sen realease festen på Cafe Opera. Varför dröjer det? Dröm skulle va om han Saade och Måns ledde Eurovision. Hoppas Sebbe ställe upp i Melodifestivalen. Om 10 år är Sebbe lika stor som Darin och Måns. Ja det får man hoppas så han inte är som Johan Palm!!! De kan lägga ner Idol efter denna säsong. Theo är gullig skriver med han på Insta. Sitter och skriver hjärtan till en!

• Nandez

Carola är gästartist på fredag, undrar om temat har något med henne att göra

• FtS70

Smart val av Antranik. Blir svårt igen för Olivia och Tilda, tippar jag.