Idol 2023
I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet
Väl mött
I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet
Väl mött
Undrar om det är två åt gången som åker ut ett par gånger då det är bara 4 fredagsfinaler innan finalen den första december
Undrar om det är två åt gången som åker ut ett par gånger då det är bara 4 fredagsfinaler innan finalen den första december
Jag såg programmet i dag. Var det inte väldigt mycket övrigt innehåll, mycket reportage och snack? Jag blev lite trött på det.
Jag såg programmet i dag. Var det inte väldigt mycket övrigt innehåll, mycket reportage och snack? Jag blev lite trött på det.
Årets Idol är inget kul att kolla på för ingen Sebastian är med. Theo hejade jag på han var gullig men åkte ut. Sebastian var den snyggaste Idol deltagaren genom alla tider och den bästa tillsamman med Darin och Måns. Men nu får han släppa sin singel Madness. På Söndag är det 1 halvår sen realease festen på Cafe Opera. Varför dröjer det? Dröm skulle va om han Saade och Måns ledde Eurovision. Hoppas Sebbe ställe upp i Melodifestivalen. Om 10 år är Sebbe lika stor som Darin och Måns. Ja det får man hoppas så han inte är som Johan Palm!!! De kan lägga ner Idol efter denna säsong. Theo är gullig skriver med han på Insta. Sitter och skriver hjärtan till en!
Carola är gästartist på fredag, undrar om temat har något med henne att göra
Smart val av Antranik. Blir svårt igen för Olivia och Tilda, tippar jag.