Idol 2023
Kollat i kapp nu. Jag gillar Isak och Simon, några andra killar får nog svårt att gå långt. Cimberley och Louisa tror jag går till fredagsfinaler och blir kvar länge.
Kollat i kapp nu. Jag gillar Isak och Simon, några andra killar får nog svårt att gå långt. Cimberley och Louisa tror jag går till fredagsfinaler och blir kvar länge.
Ja. Aus, Olivia, Antranik, Liza och Fredrik.
Dags för Nikolina, Filip, Cimberly, My, Emil och Isak.
Jag tror att kampen om direktplatsen står mellan Isak och Cimberly. Får se om jag tror likadant efter att ha hört dem.
Emil och Isak får wildcard på fredag. Någon mer från i kväll?
Hade Emil från igår kört Gravity idag hade han gått direkt vidare?
Såg klart nu. Hade aldrig trott att Tilda skulle gå direkt vidare!
Simon är nog min favorit tillsammans med Cimberly. Nu Ida.
Osäker på hur många wildcards det blir, kanske sju-åtta? Jag tippar att följande får: Simon, Isak, Emil och Theo av killarna. Louisa och Aus av tjejerna. Vilka mer? Nikolina?
Lite besviken i kväll. Tror att de gör bättre i från sig nästa vecka, när de har förberett sig bättre och VET att de skall sjunga.
Isak och Antranik får steppa upp, annars åker de ut.
Efter att ha sett låtlistan tror jag att Antranik och Emil får se upp. Deras låtval känns tråkiga. Vi får se!
Det här hade jag klarat mig utan.
Antranik och Emil, det kunde man ha gissat. Eller, vänta lite, det gjorde jag.
Tror Antranik får det svårt. Låten är okänd för en yngre publik och Elvis stämma har han inte. Sedan hoppas jag att Louisa som jag gillar mkt får en bättre styling än förra veckan. Det skall bli spännande i alla fall!
Jag såg programmet i dag. Var det inte väldigt mycket övrigt innehåll, mycket reportage och snack? Jag blev lite trött på det.
Smart val av Antranik. Blir svårt igen för Olivia och Tilda, tippar jag.
Jämnt i kväll. Måste jag tippa så får Tilda och Olivia det svårt.
Jag trodde Cimberly var given segrare men nu hängde hon löst, även om det var fyra av sju som gjorde det. Var inte beredd på att två skulle åka ut igen, brukar det vara så?